Најновији чланци на покретној траци:

четвртак, 2. мај 2013.

Obnavljanje, nadogradnja i tehnička podrška Dokumentum i Captiva licenci- Poreskа upravа Centralа u Beogradu
















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић
УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ, СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА, СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ И ИНТЕРНЕТ ЈАВНОСТИ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: Obnavljanje, nadogradnja i tehnička podrška Dokumentum i Captiva licenci- Poreskа upravа Centralа u Beogradu

ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе и Интернет Јавност СрБије,


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић са јавних медија од 17.04.2013. године, прекуцавају следећe Oбавештење о ''Obnavljanje, nadogradnja i tehnička podrška Dokumentum i Captiva licenci- Poreskа upravа Centralа u Beogradu'':

‘’ На основу чл. 69, 70. и члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5

објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ

за прикупљање понуда
Врста поступка: отворени поступак.
Предмет јавне набавке: добра.
Опис предмета јавне набавке: обнављање, надоградња и техничка подршка Dokumentum и Captiva лиценци за потребе Пореске управе Централе у Београду, бр. ЈН 19/2013.
Услови за учествовање у поступку (право учешћа, докази о испуњености услова):
Право учешћа у поступку имају сва физичка и правна лица која испуњавају услове из члана 44. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08). Испуњеност наведених услова понуђач доказује на начин предвиђен чланом 45. истог закона.
Понуђач мора да располаже неопходним финансијским, пословним, кадровским и техничким капацитетом и то:
Услов: – да нема евидентираних дана неликвидности у последњих шест месеци од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” за конкретну набавку,
Услов: – ако је у претходне три године (2010, 2011 и 2012.) извршио испоруку софтверских лиценци EMC Documentum-а у укупној вредности од најмање 15.000.000,00 динара, без ПДВ-а,
Услов: – ако пре објављивања јавног позива понуђач има уведен систем квалитета ISO 9001:2008;
Услов: – ако има партнерски статус „Premier Partner” или виши са компанијом ЕМС;
Услов: – ако има у радном односу минимум 9 запослених лица са високом стручном спремом техничке струке од којих су минимум 5 за послове интеграције и системске и корисничке подршке и минимум 4 са сертификатом за ЕМС Documentum.
Наручилац захтева да понуђач достави средства финансијског обезбеђења:
– уз понуду – банкарску гаранцију за озбиљност понуде у износу од 5% укупне вредности понуде, без ПДВ-а,
– на дан закључења уговора – банкарску гаранцију за добро извршење посла у висини од 5% од уговорене вредности, без ПДВ-а.
Критеријум и елементи критеријума за избор најповољније понуде:
Критеријум за избор најповољније понуде је – најнижа понуђена цена.
Уколико два или више понуђача понуде исту цену предност има понуда која је прва приспела код наручиоца.
Увид и преузимање конкурсне документације (услови, место, време, рок, накнада трошкова):
Заинтересовани понуђачи могу извршити увид у конкурсну документацију сваког радног дана од 9,00 до 16,00 часова, почев од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” Конкурсна документација може се преузети на адреси: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, III спрат, канцеларија број 352. Конкурсна документација може бити достављена и путем препоручене поштанске пошиљке и електронском поштом.
Понуђач ће за трошкове умножавања и достављања конкурсне документације путем препоручене поштанске пошиљке уплатити износ од 500,00 динара на текући рачун: Министарство финансија и привреде, Пореска управа, Централа, број 840-1562845-88, позив на број 97 6540200АА09110742321, сврха уплате: конкурсна документација – понуда за јавну набавку добара: обнављање, надоградња и техничка подршка Dokumentum и Captiva лиценци, број ЈН 19/2013. При преузимању конкурсне документације приложити доказ о уплати. Понуђач коме се конкурсна документација доставља електронском поштом не уплаћује трошкове умножавања и достављања.
Подношење понуда (рок, место, време, начин, назнака):
Рок за подношење понуда је 30 дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца најкасније последњег дана наведеног рока, до 12,00 часова, без обзира на начин на који су послате. Уколико рок истиче на дан који је нерадни, као последњи дан наведеног рока ће се сматрати први наредни радни дан до 12,00 часова. Понуде се подносе у затвореној коверти са назнаком: „Понуда за јавну набавку добара: обнављање, надоградња и техничка подршка Dokumentum и Captiva лиценци, бр. ЈН 19/2013 – не отварати”, на адресу: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, или лично преко Писарнице. Понуда се поноси у затвореној коверти или кутији овереној печатом подносиоца понуде, и наведеним називом и адресом.
Отварање понуда (место, време, присуство заинтересованих):
Отварање понуда је јавно. Понуде ће се отворити одмах, по истеку рока за подношење понуда, то јест у 14,00 часова последњег дана горе наведеног рока. Отварање понуда ће се обавити у просторијама наручиоца Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5. Отварању понуда могу присуствовати сва заинтересована лица. Представници понуђача морају имати овлашћење које ће предати Комисији за јавну набавку приликом отварања понуда.
Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде:
Одлука о избору најповољније понуде биће донета у оквирном року од 7 дана од дана отварања понуда. Наведену одлуку наручилац ће доставити свим подносиоцима понуда у року од три дана од дана њеног доношења.
Контакт (особа, место, време, број телефона, e-mail адреса):
Додатне информације у вези овог јавног позива се могу добити сваког радног дана на бр. телефона 011/3950-592, у времену од 9,00 до 15,00 часова.
Особа за контакт је Љиљана Бијелић, e-mail адреса: ljiljana.bijelic@poreskauprava.gov.rs.’’




УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић желе успеха свим учесницима наведеним у горе прекуцаном обавештењу са јавних медија од 17.04.2013. године.

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић ово Јавно обавештење прекуцaше и објавише пре свега због тога што се истим успешно и ефикасно решавају услови рада запослених у Пореској управи. Интерес запослених је да предметно Јавно обавештење успе, јер су горе наведене активности потребне ради ''Obnavljanje, nadogradnja i tehnička podrška Dokumentum i Captiva licenci- Poreskа upravа Centralа u Beogradu'' што је софтверски услов свих услова.


С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 02.05.2013. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Justitiarius-Justicijar,

Зоран Михаилов Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com



0 коментара:

Постави коментар