Најновији чланци на покретној траци:

петак, 10. фебруар 2012.

PORESKA UPRAVA FILIJALA POŽAREVAC DOBRO RADILA U VANREDNIM OKOLNOSTIMA
















Justitia regnorum fundamentum -Правда је темељ државe и власти народа'', "Правда држи земљу и градове".

 sindikata poreske uprave centrala- uss
МОНОТЕИСТИЧКИ СИНДИКАЛИЗАМ-СИНДИКАТ ХРИШЋАНА И СВИХ МОНОТЕИСТА СРБИЈЕ

ЧЛАНСТВУ И СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА И СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ

ОВДЕ

Предмет: MEDIJI O ŠTRAJKU U PORESKOJ UPRAVI FILIJALA POŽAREVAC


Поштоване колеге и колегинице Пореске управе,

НА ОВОЈ ИНТЕРНЕТ ПРЕЗЕНТАЦИЈИ У ВИШЕ НАВРАТА СМО ПИСАЛИ О НЕДОЗВОЉЕНОСТИ ШТРАЈКА У ПОРЕСКОЈ УПРАВИ СРБИЈЕ.

КАКО ПОСТОЈЕ РАЗЛИЧИТЕ ИНФОРМАЦИЈЕ О ТОМЕ КО ЈЕ СВЕ ШТРАЈКОВАО, А КО НИЈЕ, ЕВО ПРЕНОСИМО СА 
СЛЕДЕЋЕ СВЕДОЧАНСТВО РЕНОМИРАНОГ МЕДИЈА:

Bez štrajka Poreske uprave

Direktor Poreske uprave (PU) Srbije Dragutin Radosavljević izjavio je Tanjugu da najavljeni štrajk dela zaposlenih u toj državnoj ustanovi nije uspeo i da filijale rade normalno i bez zastoja. Nema štrajka u Požarevcu.
Poreska uprava u PožarevcuPoreska uprava u Požarevcu
Radosavljević je dodao da od oko 7.000 zaposlenih ne radi samo desetak, odnosno uže rukovodstvo Jedinstvene organizacije zaposlenih u Poreskoj upravi.
U Braničevskom okrugu danas normalno i bez zastoja rade filijale u Požarevcu i Petrovcu na Mlavi, kao i ostale ekspoziture u drugim mestima, saznaje nezvanično Boom 93.
Jedinstvena organizacija sindikata najavila je za danas stupanje u generalni štrajk zahtevajući poboljšanje materijalnog i socijalnog položaja zaposlenih.
ОВИМ ПУТЕМ СЕ ЗАХВАЉУЈЕМО
РАДИО Boom 93 НA ОБЈЕКТИВНОЈ ИНФОРМАЦИЈИ,
УЗ КОНСТАТАЦИЈУ ДА ЈЕ ОСЕЋАЈ ЗАКОНИТОСТИ ПРЕВЛАДАО КОД СВИХ ПОРЕЗНИКА У ПОРЕСКА УПРАВА ФИЛИЈАЛА ПОЖАРЕВАЦ , ШТО СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ ЦЕНТРАЛА У БЕОГРАДУ-УСС ИСКРЕНО РАДУЈЕ!

С поштовањем, свако добро и здрави били,

Повереник-Justitiarius-Justicijar,

Зоран Михаилов Писковић с.р.


Е Д И Т О Р

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
СИНДИКАТ БУЏЕТСКИХ РАДНИКА СРБИЈЕ
РЕПУБЛИЧКИ ОДБОР ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ
ОДБОР ПОВЕРЕНИКА ПОРЕСКА УПРАВА-ЦЕНТРАЛА
Београд, ул. Трг Николе Пашића 3/5
е-mail:ujedinjenisindikatisrbije@gmail.com
tel:011/2928-535, 011/3349-931 и 062/80-61115
fax:011/2928-535

СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ ЦЕНТРАЛА БЕОГРАД-УСС (Скраћени назив)
Београд, Ул. Саве Машковића бр 3-5 соба 119 –Повереник Зоран Михаилов Писковић - тел. 011/3950619 факс: 011/3953429 е-мaile zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs или zpiskovic@gmail.com URL adresa http://proglas.blogspot.com

Наш Си./Бр. Сл. од 10.02.2012. ГОДИНЕ

Достава извршена Интернетом: - http://proglas.blogspot.com
radmila.jugovic@poreskauprava.gov.rs
-press@poreskauprava.gov.rs
-ujedinjenisindikatisrbije@gmail.com


Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS poverenik Zoran Mihailov Pisković:
Obaveštava

’’НЕКА СЕ ПРАВДА ВРШИ ДА НЕ БИ ПРОПАО СВЕТ’’
1298743801_b1fd05e68c13.jpg nikitagromyko.com  - Правда о сетевом маркетинге №1. Вы часто
 видите 

 Sindikat Poreska uprava Centrala Beograd-USS



2 коментара:

  1. Ja sam Urosevic Toplica, Invalid penzioner ,Ratni Veteran .Zdravlje mi ze ugrozeno ucescem u ratu.
    Poseddovao sam tezgu u Kostolcu 2007 god samo cetri meseca. Navodno nisam platio porez za taj period. nisam obavestavan do prosle godine o mom dugu. Sada mije dug uzet sa velikom kamatom preko penziskog fonda. Upravnik mi je objasnio da je tto drzava naredila. na moje pitanje o duznicina velikih firmi on mi je odgovorio da su oni oslobodjeni placana po zakonu drzave . Znaci ja sam dobar da branim ovu drzavu i da na kkraju mi se uzme i ono malo sto sto posedujem . dali iza oga isto stoji DRZAVA . Hvala

    ОдговориИзбриши
  2. Toplica, 20.02.2012
    Postovani. Zovem se Urosevic toplica invalidsli penzioner. koji je oboleo na raristu. Clan ratni Veterana . Imam prinedbu naprd poreske uprave u Pozarevcu ,> 2007 godine imao sam tezgu koja je radila cetri meseca .Uprava prihoda nasla mi je dug koji je bio 4000 din. Prosle godine 211 obavestila me da sada dugujem 26000 . navodim da me ovih godina nije obavestila odugu. sada mi je preko PIO fonda prinudnom naplatom oduzela pola penzije a drugi deo na drugi deo na drugi deo invalidske pemzije.Pitao sam upravnika kako je moguce da mi se naplati preko moje invalidske penzije .oOdgovorio drzava . A upoznat sam da Ne sme da se objavi spisak velikih duznika ato i je i licno upravnik rekao da drzava po zakonu oprasta dug, Pitam Vas kako da zivim sa cetvoroclanom porodicom sanicim jer mi je sve uzeto, Kao invalid nism sposoban da zaradim drugim poslom .decu ne mogu da zaposlim fakultetski obrazovanu ,zena domacica. Dali sam ja mobilisan i ucestvovao u ratu da mi drzava ili korumpiraqni pojedinci koji su se obogatilii i postali patriote i veliki vernici zabadaju noz u ledja. nemam komentar nepravdu zelim da mi isprave i niko da ne upliva u moju penziju .Pravda je spora ali dostizna. Javasluk poreske uprave .pitam ko moze , bez odluke suda, da donosi odluku. Ko oze da udje u moj racun penziskog fonda i da ni oduzne novac invalidskom penzioneru i da ga ostavi bez dinara , da nemam srestava za zivot i lekove
    . molim vas ko daje odgovore na ove komentare . .Obavesti cu ovo Agencijui borba protiv korupcije.

    ОдговориИзбриши