Најновији чланци на покретној траци:

недеља, 25. октобар 2015.

Sindikat Poreske Uprave-USS je doprineo ravnopravnosti polova u oblasti rada













Sindikat Poreske Uprave-USS je doprineo ravnopravnosti polova u oblasti rada

Поштовани, 

дана 23.10.2015. године једна запослена Пореске управе Србије се овом Синдикату захвалила за његову афирмацију равноправности полова у служби. При том је поменула наслов овога синдиката на следећем интернет месту


Том приликом сам јој рекао да смо ми као Синдикат били у јединственом ешалону који се борио да жене могу да раде и после 60,5 година и да је то заслуга управо синергија радничких сила.

Рекао сам јој да настављамо да радимо у циљу заштите права запослених у Пореској управи која је традиционално изложена притисцима ради нарушавања равноправности порезника у односу на права државних службеника заснованих на Закону о државним службеницима и осталих пратећих прописа.

Потом сам је подсетио о досадашњим резултатима нашег рада, на шта ми је она рекла да уопште није знала да су то резултати рада овога Синдиката и да јој се чинило да су ти позитивни резултати у заштити запослених ПУРСА били случајни, а не резултат синдикалног рада и заузимања.



С поштовањем,

Повереник Синдиката Пореске Управе-УСС

Зоран Михаило Писковић-Београдски

Београд, 25.10.2015. године



0 коментара:

Постави коментар