Најновији чланци на покретној траци:

среда, 20. март 2013.

GLADNIJE OČI OD STOMAKA
















Блогер,
Зоран Михаилов Писковић-
Дорћолац Београдски




Здраво,

Предмет овог поста је: GLADNIJE OČI OD STOMAKA      

Отац Калист Жички
Данас 20.03.2013. GODINE сам добио интересантан прилог који можете преузети са доњег реда,  а који се бави питањем гладовања као лека за све. Сећам се монаха које сам упознао као млади хришћанин и који су ми говорили о ''гладовању као мајци здравља''. Отац Калист Жички нам је говорио како је Свети Николај Жичко-Охридски гладовао и шта се догађало после 14. дана гладовања. Пила се само вода током гладовања. Гледао сам човека који је гладовао 10. дана и како се променио и подмладио. Тада ми јетада тај човек говорио:'' откуда оволика вода у човеку'', јер је тад и жеђовао, а ужасно много течности је уринирао. ''Када сам уринирао страшан смрад се ширио и то је било неподношљиво. После сам питао доктора зашто тако смрди мокраћа из човека који данима гладује и не пије воде, и он ми је одговорио: У човеку живе разне болести и бактерије те паразити и вируси. Сви они траже да једу. Када уносиш храну и воду тада и те сподобе-болешчине које су у теби са тобом деле ту храну и пиће. Чим почнеш да галадујеш и жеђујеш тада те сподобе и болешћине цркавају јер нема шта да једу и пију. Човек их надживљује јер је јачи и може дуже да живи без хране и воде од тих паразита и разних болести. Од глади и жеђи болести у човеку цркавају и тада њихове лешине са том смрдљивом мокраћом избацујеш. Ето тако се човек чисти!''- рекао ми је на крају поменути брат који је по његовим речима и 14. дана био у тоталној глади са мало воде.

Лично сматрам да се са овим ''духовним подвигом'' треба бавити искључиво под надзором духовника. Гладовањем се лечило и у Манастиру Свети Наум у Охриду о чему нам је такође причао отац Калист Жички. 

Пост је из Раја потекао и зато народ добро тврди када каже: GLADNIJE OČI OD STOMAKA. Стомак мање тражи од очију.....
Кликом на доњи ред преузмите занимљив текст о Гладовању као Лекару душе и тела! Ништа не радите без духовника, јер се ради о Божјој установи када је Господ јасно рекао да се род непомјаника одгони само постом и молитвом. Пост без молитве је попут рањене птице која има само једно крило, а друго крило јој је рањено....  


С поштовањем, уз Божју помоћ, свако добро и здрави били!

Београд 20.03.2013. године      


Блогер,
Зоран Михаилов Писковић-
Дорћолац Београдски


0 коментара:

Постави коментар