Најновији чланци на покретној траци:

среда, 7. септембар 2011.

ECDL KURS BEZ PANIKE PREPORUKA JE SINDIKATA PORESKE UPRAVE NEZAVISNOST

ПОШТОВАНИМ ПОРЕСКИМ СЛУЖБЕНИЦИМА !


Предмет: Нема разлога за панику-ECDL обука није СТРАШИЛИШТЕ

Поштоване колеге и колегинице,


Данас 07.09.2011. године сам инсистирао на разговору са Организаторима ECDL обуке у Пореској управи.

У почетку је било напето и испољен је енергичан отпор да се са мном разговара.

Када су ме питали:''Шта ми то имамо са Вама да разговарамо? Човече имамо преча посла? Управо крећемо са обуком- зовеш ме у 9 часова!'' Енергично сам им одговорио:

''ИМАТЕ ГОСПОДО! РАДИ СЕ О СИНДИКАЛНОЈ СТВАРИ И СИНДИКАЛНОМ ДРАМАТИЧНОМ ИНТЕРЕСУ!''

Прихватио сам да немају заиста времена за разговор, а и био сам обавештен од чланства да је заиста данас обука, па сам одустао од даљег разговора.

После протека више сати – тачније у 16. часова поново сам их звао, и када смо разјаснили ствари схватили су да је и овај Синдикат учесник у животу Пореске управе. Рекао сам им да имамо проблем старијих радника и изнео сам им њихов страх и недоумице.

Да не дужим

С А З Н А О   С А М   С Л Е Д Ћ Е:

1. Препорука је да се иде најпре са обуком млађих радника.

2. Старији радници мушкарци 1951. годиште и старији као и жене 1956. годиште и старије иду на обуку касније! Могу и раније ако то желе и трже!

3. Обука је од 2011-2013 године и зато нема разлога за журбу!

4. Са старијим генерацијама ће се поступати сагласно Европским вредностима уз уважавање Њихових година и посебних едукативних потреба и захтева.

5. Представник Синдиката Пореске управе ''Независност'' је добио гаранцију да се обука неће обављати исфорсирано, грубо, нападно нити агресивно. Сваки радник ће бити у ''свему подржан'' од организатора ECDL обуке, јер је обостран интерес Послодавца и запосленог, да се што лакше и хуманије спроведе обука.

6. О резултатима обуке ће бити обавештавани само одређени појединци у Пореској управи, да би се у свему испоштовао Закон о заштити личних података. Ово је врло битно за лица која неће моћи од једном да положе сва 4 модула, већ ће морати да у више пута полажу EЦDL тест. Ово је битно да би се та лица ''заштитила'' од подсмеха околине и етикета као нпр. ''незналица-неспособан-глупак-тупан''.

Према томе Послодавац је у свему испољио разумевање у предметној ствари, тако да овај Синдикат позива све запослене међу њима и старије генерације да слободно и без икакве панике – ОПУШТЕНО постепено и полако-СТУДИОЗНО приступе корисној обуци!

ПРЕПОРУКА!

УКОЛИКО БИЛО КО ОД ЗАПОСЛЕНИХ ПО ОВОМ ПИТАЊУ ИМА ПРОБЛЕМ ПРЕДЛАЖЕМО ДА СЕ СЛОБОДНО ОБРАТЕ БИЛО ЈОСПУ КАО ''РЕПРЕЗЕНТАТИВНОЈ СНАЗИ РАДНИШТВА'' ИЛИ СИНДИКАТУ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ ''НЕЗАВИСНОСТ'', А НАЈБОЉЕ ЈЕ, ДА СЕ ИСКРЕНО ОБРАТЕ СЈАЈНОМ НАДЛЕЖНОМ НАШЕМ КОЛЕГИ ''Nacelniku Odeljenja za informacioni sistem i racunarsku podršku Regionalnog centra Beograd i koordinatouru za ECDL obuku u Poreskoj upravi, gosp. Dipl. Ing. Aleksandru Milovanoviću, koji je inače među prvima polagao ispite za ovlašćenog ECDL Ispitivača’’.

ЧЕСТИТАМО АЛЕКСАНДРЕ- СА ТОБОМ ЋЕМО И МИ ПРОЋИ УСПЕШНО ОБУКУ

ЗАПАЖАЊЕ!

СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ ''НЕЗАВИСНОСТ'' У ПОМЕНУТОМ АЛЕКСАНДРУ МИЛОВАНОВИЋУ ЈЕ ПРЕПОЗНАО ИЗУЗЕТНОГ ПЕДАГОГА КОЈИ ИАКО МЛАД ПО ГОДИНАМА ОБРАЋА СЕ СВАКОМЕ, КОЛЕГИЈАЛНО, ХУМАНО, СРДАЧНО И КРАЈЊЕ ПРИЈАТЕЉСКИ, КАКО БИ СЕ ТО РЕКЛО НАРОДСКИ- ''ОЧИНСКИ''!!

СТОГА ОДБАЦИМО СВЕ БОЈАЗНИ КАДА ЗНАМО ДА О ПРЕДМЕТНОЈ ОБУЦИ БДИ УВАЖЕНИ ИНЖЕЊЕР АЛЕКСАНДАР МИЛОВАНОВИЋ И ЊЕГОВА СЈАЈНА ЕКИПА ЕДУКАТОРА И ТРЕНЕРА ECDL ОБУКЕ У ПОРЕСКОЈ УПРАВИ СРБИЈЕ.

С поштовањем,

СЕЋАЈУЋИ СЕ САВЕТА:

PAULUS APOSTOLUS: ’’OMNIA VESTRA IN CARITATE FIANT.’’- I COR 16/14 и
-’’GRATIA DOMINI IESU CHRISTI ET CARITAS DEI ET COMMUNICATIO SANCTI SPIRITUS CUM OMNIBUS VOBIS.''- II COR 13/13

Главни повереник,
Зоран Михаилов Писковић с.р.

Достава извршена Интернет везом





Е Д И Т О Р

Синдикат - Министарства финансија - Пореска управа Централа ''Независност''-Београд, Ул. Саве Машковића бр 3-5 соба 102 -Главни повереник- тел. 011/3950619 – факс: 011/3953429 е-мale zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs или zpiskovic@gmail.com URL adresa http://proglas.blogspot.com/ или посредством линка http://www.gsupipnezavisnost.org.rs/ TJ. www.sindikatporeske

Наш Си./Бр. Сл. од 07.09.2011.god.

Poverenik Sindikata Poreske uprave Nezavisnost Zoran Pisković:

Неколико охрабрујућих цитата и пригодних слика:

СЈАЈНА ЕКИПА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ НА КОЈУ СЕ И МИ СТАРИЈИ ЗАПОСЛЕНИ У ПОТПУНОСТИ МОЖЕМО ОСЛОНИТИ! ЈЕР СУ '' Svečanom ceremonijom regionalni centri primili prva ovlašćenja za rad na ECDL programu, a potom su promovisani i prvi ovlašceni ispitivaci.''

СТОГА ИМАЈМО ПОВЕРЕЊА У ЊИХ!

ПОВЕРЕЊЕ И САМО ПОВЕРЕЊЕ!
ТО ЈЕ ЈЕДИНИ СПАС!
У КОЛЕГИЈАЛНОСТИ И 
СОЛИДАРНОСТИ!



1 коментар:

  1. Данас 08.09.2011. године звала су ме два-2 члана Синдиката Пореске управе ''Независност'' и обавестили су ме да на територији Регионалног центра Нови сад је ЕЦДЛ обука је добровољна и да је речено радницима да се препоручује иста, али ствар је слободне одлуке запослених хоће ли или не на обуку.Подржавамо принцип ''добровољности'' и од истог не одступамо.Из Ниша су ме звала ''три'' старца и жалили су ми се како их муче са предметном обуком. Тражили су савет:
    РЕКАО САМ ИМ да ''скину ''са овог сајта документе по предметном питању и захтевају ''одлагање присилне обуке'' док се не реши предходно питање, а то је изјашњење Највиших представника народних власти о томе:''Да ли је предметна обука обавезна или је добровољна''.
    Прибележи зоран Михаилов Писковић

    ОдговориИзбриши