Најновији чланци на покретној траци:

недеља, 8. јануар 2012.

PRIJATELJ JE NAJBOLJA IMOVINA NA SVETU ZORAN MIHAILOV PISKOVIĆ





 Здраво,

Предмет овог поста је: ПРИЈАТЕЉСТВО ЗЛАТА ВРЕДИ      

Данас 08.01.2012. Године сам размишљао о речи Светог Апостола Павла:''Ако ми се ваља хвалити, својом ћу се слабошћу хвалити.''

Чиме бих се ја бедни имао похвалити? Свети Апостол Павле, Слава му и милост, има чиме да се хвали, а ја?.....Ипак имам чиме да се хвалим и ја!

 У наставку овога поста приказаћу фотографије дивних људи са којима радим и са којима проводим заједно сваки радни дан по неколико сати радне и службене активности. Ради се о честитим и добрим људима пореским службеницима.


 По обичају ни тада нисам био са Њима, али је мени доста и поглед на доле приказане фотографије које и мене чине срећним и задовољним.

ЕТО ВИДИТЕ ИМАМ СЕ И СА НЕКИМ И НЕЧИМ ПОХВАЛИТИ.

СРЕЋНА НОВА 2012. ГОДИНА И РОЖДЕСТВО ГОСПОДЊЕ У ВРЕМЕ ЦЕЗАРА ОКТАВИЈАНА АВГУСТА КОЈЕ СЛАВИСМО 07. И 08.01.2012. ГОДИНЕ
ЖЕЛИ 
СВИМ ПОРЕЗНИЦИМА СРБИЈЕ И ГОРЕ ПОМЕНУТИМ КОЛЕГАМА 
ДОЛЕ ПОТПИСАНИ БЛОГЕР ЗОРАН МИХАИЛО ПИСКОВИЋ


С поштовањем, свако добро и здрави били!

Београд 08.01.2012. ГОДИНЕ      


 Блогер,

Зоран Михаилов Писковић

''ПРИЈАТЕЉИ СЕ ТОБОМ ПОНОСИЛИ, А НЕПРИЈАТЕЉИ ТИ ЗАВИДЕЛИ''
Са strane.serije.co.rs - о Prijateljiма ili Friends треба писати и opisivati njihove živote 

0 коментара:

Постави коментар