Најновији чланци на покретној траци:

субота, 5. март 2016.

Javni konkurs za popunjavanje radnih mesta Uprava za trezor











Preuzero sa: Javni konkurs do 10.03.2016. godine

Датум оглашавања: 02.03.2016 Датум истека рока за пријављивање: 10.03.2016
На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 – испрaвка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07, 116/08, 104/09 и 99/14) и члана 17. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима-пречишћен текст („Службени гласник РС“, бр. 41/07 и 109/09), в. д. директор Управе за трезор оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У МИНИСТАРСТВУ ФИНАНСИЈА – УПРАВА ЗА ТРЕЗОР
I Орган у коме се радна места попуњавају 
Министарство финансија – Управа за трезор, Београд, Поп Лукина 7-9. 

II Радна места које се попуњавају:

ЦЕНТРАЛА БЕОГРАД

1) Радно место за процес финансијског планирања и анализу финансијских планова буџетских корисника, - самостални саветник, Одсек за финансијско планирање, управљање ликвидношћу и пословне процесе, Сектор за извршење буџета - 1 извршилац; 

Опис послова: Самостално развија методолошке принципе за израду пројекције буџетских прихода и расхода; прикупља и обрађује пројекције буџетских примања и издатака; анализира и извештава о динамици остварења буџетских прихода, примања, расхода и издатака; врши непосредну комуникацију са институцијама које учествују у процесу наплате буџетских прихода и остварењу примања буџета; ажурира пројекције буџетских прихода, примања, расхода и издатака према утврђеној методологији; прикупља и контролише финансијске планове буџетских корисника према прописаним процедурама; обавља послове директне комуникације са буџетским корисницима и припрема мишљења о правилницима за израду финансијских планова; асистира буџетским корисницима при изради финансијских планова и учествује у изради и унапређивању процедура за израду финансијских планова; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, природно-математичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 5 година радног искуства у струци; познавање енглеског језика; положен државни стручни испит и познавање рада на рачунару;

Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област буџетског система, девизног пословања и платних услуга – усмено; познавање рада на рачунару – практичним радом на рачунару; познавање енглеског језика - писмено (тестом); вештина комуникације – усмено.

2) Координатор за систем јавних плаћања – саветник, Одељење за извршавање јавних плаћања, Сектор за јавна плаћања и фискалну статистику - 1 извршилац;

Опис послова: Прати и контролише извршење налога платног промета из система јавних плаћања и припрема одговоре учесницима у платном промету и унутрашњим јединицама Управе, који се односе на поступање организационих јединица Управе у пословима јавних плаћања и платног промета буџетских корисника; учествује у изради пројектних захтева за апликативне програме интерних процедура из делокруга рада Управе; учествује у припреми методолошких и других упутстава ради јединственог поступања организационих јединица Управе у примени законских прописа из области платног промета, упутстава министра финансија и других надлежних органа; учествује у припреми предлога за доношење нових и измену и допуну постојећих законских прописа којима се уређује буџетски систем и платни промет и сарађује на њиховом доношењу; обезбеђује од Народне банке Србије потребне количине готовог новца за унутрашње јединице Управе и учествује у размени готовине са банкама; прати и стара се о благовременом и исправном администрирању налога за финансијске подстицаје; решава сложеније проблеме рекламација по пословима администрације финансијских подстицаја; обавља и друге послова по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, природно-математичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; познавање рада на рачунару и најмање 3 године радног искуства у струци;

Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област буџетског система и платних услуга – усмено; познавање рада на рачунару – практичним радом на рачунару; вештина комуникације – усмено.

III Место рада: Београд, Поп Лукина 7-9

ФИЛИЈАЛА КРАГУЈЕВАЦ

3) Евидентичар у контроли - референт, експозитура Баточина- 1 државни службеник;

Опис послова: Обавља пријем и контролу (формална и рачунска) налога за коришћење средстава са рачуна корисника буџетских средстава републичких и локалних власти; обавља оверу примљених налога и води потребне евиденције за рад са индиректним корисницима буџетских средстава, иницира отклањање уочених грешака на налогу (шифра плаћања и др.); врши контролу и исправке завршних рачуна и прати извршење налога за принудну наплату; обавља контролу пријема и обраде захтева за упис у регистар, као и пријем и обраду захтева за остваривање права на субвенције и друге финансијске подстицаје; обавља унос података са изворне документације, решава спорне случајеве код уочених недостатака у свим фазама рада на припреми података и по потреби решава рекламације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање друштвеног или техничког смера или гимназија; најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит и познавање рада на рачунару;

Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку:
 познавање законских прописа који регулишу област буџетског система и платних услуга–проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; вештина комуникације – усмено.

IV Место рада: Баточина, Краља Петра I бр.64

ФИЛИЈАЛА КРАЉЕВО

4) Радно место за јавна плаћања - саветник, Одељење за јавна плаћања и фискалну статистику - 1 извршилац;

Опис послова: Обавља послове везане за развој и примену система рачуна и прати податке о извршеном платном промету; координира послове на прикупљању података из области јавног дуга јединица локалне самоуправе и јавних предузећа, као и обраде личних примања за директне и индиректне кориснике буџетских средстава; обавља контролу свих налога за коришћење средстава са рачуна корисника буџетских средстава републичких и локалних власти; израђује нацрте решења и учествује у предлагању решења за отклањање неправилности и незаконитости које су утврђене контролом у интерном поступку; врши контролу и исправке завршних рачуна и прати извршење налога за принудну наплату; обавља контролу пријема и обраде захтева за упис у Регистар, као и пријем и обраду захтева за остваривање права на субвенције и друге финансијске подстицаје; обавља унос података из изворне документације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; познавање рада на рачунару и најмање 3 године радног искуства у струци;

Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област јавних плаћања, јавних финансија, буџетског система и платних услуга –усмено; познавање рада на рачунару – практичним радом на рачунару; вештина комуникације – усмено.

V Место рада: Краљево, Цара Душана бр. 41

ФИЛИЈАЛА ЛОЗНИЦА

5) Евидентичар у контроли - референт, експозитура Мали Зворник - 1 државни службеник;

Опис послова: Обавља пријем и контролу (формална и рачунска) налога за коришћење средстава са рачуна корисника буџетских средстава републичких и локалних власти; обавља оверу примљених налога и води потребне евиденције за рад са индиректним корисницима буџетских средстава, иницира отклањање уочених грешака на налогу (шифра плаћања и др.); врши контролу и исправке завршних рачуна и прати извршење налога за принудну наплату; обавља контролу пријема и обраде захтева за упис у регистар, као и пријем и обраду захтева за остваривање права на субвенције и друге финансијске подстицаје; обавља унос података са изворне документације, решава спорне случајеве код уочених недостатака у свим фазама рада на припреми података и по потреби решава рекламације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање друштвеног или техничког смера или гимназија; најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит и познавање рада на рачунару;
Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област буџетског система и платних услуга–проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; вештина комуникације – усмено.

VI Место рада: Мали Зворник, Краља Петра I б.б.

VII Адреса на коју се подносе пријаве: Министарство финансија – Управа за трезор, Поп-Лукина 7-9, 11000 Београд, са назнаком „За јавни конкурс”.

VIII Лице које је задужено за давање обавештења: Милица Недељковић, тел: 011/3202-320;

Заједничко за сва радна места

Услови за рад на свим радним местима: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.

Докази који се прилажу уз пријаву на конкурс:
 потписана пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на ком радном месту, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство).

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена у општини или суду или од стране јавног бележника.

Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак:
 Са кандидатима чије су пријаве благовремене, потпуне, јасне, уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за оглашено радно место провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку обавиће се почев од 21. марта 2016. године, са почетком у 9 часова, у Београду, у просторијама Управе за трезор - Министарство финансија, адреса Поп Лукина 7-9. 

О тачном датуму и времену учесници конкурса ће бити благовремено обавештени телефонским путем на контакт бројеве које наведу у својим пријавама. Кандидати ће о датуму, месту и времену спровођења сваке наредне фазе изборног поступка бити обавештени на контакт бројеве које наведу у својим пријавама.

Описе послова за наведено радно место можете погледати на сајту Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs

НАПОМЕНЕ

За наведенa раднa местa радни однос се заснива на неодређено време. 

Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу, подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту.

Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.

Пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној у општини или суду или од стране јавног бележника, као и непотпуне, неразумљиве, неблаговремене и недопуштене пријаве биће одбачене. 

Овај оглас објављује се на web страници Министарства финансија - Управе за трезор: www.trezor.gov.rs, на wеб страници Службе за управљање кадровима: www. suk.gov.rs, на порталу е-управе, на огласној табли, wеб страници и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

0 коментара:

Постави коментар