Најновији чланци на покретној траци:

субота, 28. јул 2012.

AUTENTIČNO SVEDOČENJE O ZAŠTNOJ SNAZI IKONA PRESVETE BOGORODICE











Bloger Zoran Mihailov Pisković Beogradski

Здраво,

Предмет овог поста је:  AUTENTIČNO SVEDOČENJE O ZAŠTNOJ SNAZI IKONA PRESVETE BOGORODICE     

Данас 28.07.2012. ГОДИНЕ  сам у медијима прочитао следећу информацију која све иконољубитеље-иконофиле охрабрује. Сам текст довољно говори, а писац ових редова као дете је видео овај облик грома. Негде 1954-1956 овај гром је полако летео изнад улице Душанова из правца улице Тадеуша Кошћушког у Београду!  

Tekst svedočenja glasi:
 PIROT 28. 07. 2012
PRESS
DOSIJE X - PENZIONER IZ SELA MALI SUVODOL SAMO ČUDOM OSTAO ŽIV

Prvo je grmelo, a onda su loptaste munje upale kroz odžak i rasturile mi kuću

Loptaste munje, koje su tokom grmljavine ušle kroz odžak, uništile sukuću penzioneru Siniši Cvetkoviću (75) iz pirotskog sela Mali Suvodol. Siniša, srećom, nije teže povređen
Sveti Melhisedek

Cvetković za Press objašnjava da je prvo grom udario u kuću, a onda su munje u obliku lopti ušle kroz odžak u sobu u kojoj je bio i proizvele strahovitu detonaciju, koja ga je iz kreveta bacila čak pola metra u vazduh.

Puklo je u tri ujutru

Naš sagovornik, koji je radni vek proveo kao profesor na Učiteljskom fakultetu u Užicu i načelnik odeljenja Ministarstva prosvete Zlatiborskog okruga, još ne može da poveruje kakvim je čudom preživeo udar groma:
- Probudio sam se oko dva sata ujutro. Grmelo je i sevalo. Negde oko 3.15 dogodio se strahovit udar groma u moju kuću. Video sam samo da su odjednom iz otvora dimnjaka suknule munje u obliku sjajne lopte, veličine fudbalske lopte. Narastale su kao baloni. Onda je usledila strahovita detonacija. Iz kreveta u kom sam ležao odskočio sam pola metra u vazduh i onda strahovitom brzinom pao na zemlju. To što sam doživeo teško da može da se opiše rečima. Na mene su pali luster i malter sa plafona. Vatra je izbila na četiri-pet mesta, kod prozora i iza vrata. Sve slike sa zida su popadale, jedino je ostala da visi ikona Bogorodice. Šta drugo da zaključim nego da me je ona sačuvala sigurne smrti.
Ubrzo su u pomoć stigle komšije, koje su videle da je cela kuća u plamenu.

Puno dima i prašine

- Svi su mislili da sam se zapalio, međutim, vatra se na svu sreću brzo ugasila. Soba je bila puna dima i prašine. Odmah sam otišao kod lekara, koji je konstatovao da sam prošao bez povreda - kaže Cvetković, dok njegov kum Ljubiša Nešić, koji je među prvima pritrčao u pomoć, priča kako je zatekao stravičan prizor i Sinišu kako plače.
Loptaste munje inače nisu nepoznat fenomen gorštacima na Staroj planini, koji ih nazivaju verigama. Prema pričama retkih koji su imali prilike da vide uživo ovaj fenomen, dešava se da na pašnjacima munje u obliku lopte, doduše mnogo veće od onih koje je video Siniša, bukvalno šetaju livadama pržeći sve pred sobom.
A. Ćirić

preuzeto sa: http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/234747/Prvo+je+grmelo,+a+onda+su+loptaste+munje+upale+kroz+od%C5%BEak+i+rasturile+mi+ku%C4%87u.html


С поштовањем, свако добро и здрави били!

Београд 28.07.2012. godine      


 Блогер,

Зоран Михаилов Писковић
Београдски


0 коментара:

Постави коментар