Најновији чланци на покретној траци:

уторак, 30. април 2013.

Poreska uprava Centrala prikuplja ponudu za obnavljanje i tehničku podršku CA IdentityMinder















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ, СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА, СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ И ИНТЕРНЕТ ЈАВНОСТИ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: Poreska uprava Centrala prikuplja ponudu za obnavljanje i tehničku podršku CA IdentityMinder

ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе и Интернет Јавност СрБије,


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић са јавних медија од 17.04.2013. године, прекуцавају следећe Oбавештење о прикупљању понуда у отвореном поступку јавне набавке:

‘’ На основу члана 69. и члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5

објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ

за прикупљање понуда у отвореном поступку јавне набавке
1. Наручилац, Министарство финансија и привреде, Пореска управа, Централа, Београд, Саве Машковића 3.-5. позива све заинтересоване понуђаче, да припреме и поднесу своје понуде у отвореном поступку јавне набавке добара – обнављање и техничка подршка CA IdentityMinder лиценци у оквиру безбедоносне инфраструктуре ИИС-а, у складу са Законом о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08), другим важећим прописима, конкурсном документацијом и овим позивом.
2. Право учешћа у поступку јавне набавке имају сва заинтересована лица која испуњавају услове предвиђене чланом 44. Закона, а испуњеност тих услова докажу на начин прописан чланом 45. Закона и конкурсном документацијом. Понуђач мора да располаже и неопходним финансијским и пословним капацитетом и довољним техничким и кадровским капацитетом и то:
2.1. право учешћа у поступку има понуђач, који нема евидентираних дана неликвидности у последњих шест месеци од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”, за ову јавну набавку;
2.2. право на учешће у поступку има понуђач који је за претходне три године (2010, 2011. и 2012.) имплементирао софтверски модул за који се набавља обнављање и техничка подршка;
2.3. право учешћа у поступку има понуђач, који је овлашћени (сертификовани) партнер произвођача (вендора) за право продаје, обнављања и техничке подршке CA IdentityMinder лиценци на територији Републике Србије;
2.4. право учешћа у поступку има понуђач који пре објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” има у радном односу најмање 4 (четири) радника, са високом стручном спремом, техничке струке;
2.5. право учешћа у поступку има понуђач који пре објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” има у радном односу најмање 2 (два) радника овлашћена за администрацију CA IdentityMinder лиценци.
Начин на који се доказује испуњеност услова ближе су одређени конкурсном документацијом.
3. Средства финансијског обезбеђења: наручилац захтева да понуђач уз понуду достави писмо о намерама банке да ће издати банкарску гаранцију за добро извршење посла, уколико његова понуда буде изабрана као најповољнија у висини од 10 % од понуђене вредности, у корист наручиоца.
4. Критеријум за избор најповољније понуде је најниже понуђена цена.
Уколико Наручилац прибави две или више понуда са истом ценом односно укупном понуђеном вредношћу биће изабрана понуда која је раније приспела код Наручиоца.
5. Увид и преузимање конкурсне документације:
Увид и преузимање конкурсне документације може се извршити сваког радног дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”, од 9,00 до 16,00 часова у Министарству финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, III спрат, канцеларија број 336. Преузимање конкурсне документације може се извршити уз доказ о извршеној бесповратној уплати у износу од 500,00 динара, по основу трошкова израде и доставе конкурсне документације. Уплата се врши на текући рачун: Министарство финансија и привреде, Пореска управа, Централа, број 840-1562845-88, позив на број 97 6540200АА09110742321, сврха уплате: конкурсна документација – за јавну набавку добара – обнављање и техничка подршка CA IdentityMinder лиценци у оквиру безбедоносне инфраструктуре ИИС-а. При преузимању конкурсне документације подноси се пуномоћје за преузимање конкурсне документације, које потписује и оверава регистровани законски заступник заинтересованог лица. Конкурсна документација може се доставити електронском поштом без обавезе уплате трошкова израде и достављања конкурсне документације.
6. Подношење понуда (рок, место, време, начин, назнака):
Понуде се подносе у затвореном омоту/коверти, на адресу Наручиоца: Министарство финансија и привреде, Пореска управа, Централа, Улица Саве Машковића бр. 3–5, 11000 Београд, (у даљем тексту: адреса Наручиоца), или лично у канцеларији бр. 2 (писарница) у року од 22 (двадесетдва) дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”, и то најкасније до 12,00 часова последњег дана истека рока за подношење понуде, са назнаком: „Понуда за јавну набавку добара – обнављање и техничка подршка CA IdentityMinder лиценци у оквиру безбедоносне инфраструктуре ИИС-а, бр. ЈН 18/2013 – не отварати”. На полеђини омота/коверте мора бити наведен назив и адреса понуђача.
Понуда се сматра благовременом ако је примљена од стране Наручиоца најкасније 22 (двадесетдругогдана) дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”, до 12,00 часова, без обзира на начин подношења. Уколико је последњи дан истека рока за подношење понуда нерадни дан, благовременом ће се сматрати понуда, коју је Наручилац примио најкасније до 12,00 часова првог наредног радног дана.
7. Отварање понуда (место, време, присуство представника понуђача):
Отварање понуда извршиће се јавно, последњег дана истека рока за подношење понуда, у 14,00 часова, на адреси Наручиоца. Представници понуђача који желе да присуствују отварању понуда, дужни су да пре почетка јавног отварања понуда, Наручиоцу поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, потписано од стране регистрованог законског заступника понуђача, са јасном назнаком да се овлашћење односи на предметну набавку.
8. Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде:
Одлука о избору најповољније понуде биће донета у оквирном року од 10 дана од дана јавног отварања понуда. Наведену одлуку Наручилац ће доставити свим подносиоцима понуда у року од три дана од дана њеног доношења.
9. Контакт (особа, место, време, број телефона, e-mail адреса):
Додатне информације у вези са јавним позивом могу се добити сваког радног дана на бр. телефона 011/3950-580, у времену од 9,00 до 15,00 часова.
Контакт особа је Милада Ћуковић, e-mail адреса: milada.cуkovic@poreskaуprava.gov.rs.’’


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић желе успеха свим учесницима наведеним у горе прекуцаном обавештењу са јавних медија од 17.04.2013. године.

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић ово Јавно обавештење прекуцаше и објавише пре свега због тога што се истим успешно и ефикасно решавају услови рада запослених у Пореској управи. Интерес запослених је да предметно Јавно обавештење успе, јер су горе наведене активности потребне ради побољшања услова безбедоносне инфраструктуре који су услов свих услова.


С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 30.04.2013. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Jуstitiariуs-Jуsticijar,

Зоран Михаилов Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskaуprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com
















0 коментара:

Постави коментар