Најновији чланци на покретној траци:

среда, 2. јул 2014.

Ministarstvo finansija Uprava za trezor Oglas zapošljavanje
















Ministarstvo finansija Uprava za trezor Oglas zapošljavanje

Sindikat Poreske uprave-USS из ''Службеног гласника'' бр. 65/14 од 27.06.2014. године прекуцава следећи оглас, са разлога  упознавања свих запослених у Министарству финансија и шире за могућност конкурисања на следећим радним местима:
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА УПРАВА ЗА ТРЕЗОР на основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – испрaвка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07, 116/08 и 104/09) и члана 17. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у државним органима – пречишћен текст („Службени гласник РС”, бр. 41/07 и 109/09), директор Управе за трезор оглашава јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Министарству финансија – Управа за трезор.
I Орган у коме се радна места попуњавају
Министарство финансија – Управа за трезор, Београд, Поп Лукина 7 – 9.
II Радна места које се попуњавају:
Централа Београд
1) Аналитичар финансијских тржишта, Одељење за финансијско планирање, управљање ликвидношћу и пословне процесе, звање млађи саветник – 1 извршилац;
Услови: Високо образовање из научне области економске, техничке или природно – математичке науке на студијама другог степена (дипломске академске студије – мастер, специјалистичке академске студије, специјалистичке струковне студије), односно на основним студијама у трајању од најмање четири године, 1 година радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима, познавање енглеског језика, положен државни стручни испит и познавање рада на рачунару.
Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област буџетског система, девизног пословања и извршења буџета – проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; познавање енглеског језика - проверава писмено (тестом); вештина комуникације – проверава усмено.
III Место рада: Београд, Поп Лукина 7 – 9.
2) Самостални систем инжењер, Центар за серверску инфраструктуру, Сектор за информационе технологије, звање саветник – 1 извршилац;
Услови: Високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно – научног поља природно –математичких или техничко – технолошких наука на студијама другог степена (дипломске академске студије – мастер, специјалистичке академске студије, специјалистичке струковне студије), односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године; положен државни стручни испит; познавање енглеског језика и најмање 3 године радног искуства у струци.
Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: Познавање области инсталирања, одржавања и администрирања системско – техничких компоненти информационог система, оперативних и других софтверских система – проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; познавање енглеског језика – проверава писмено (тестом); вештина комуникације – проверава усмено.
IV Место рада: Београд, Поп Лукина бр. 7 – 9.
Филијала Чукарица
3) Шеф експозитуре, експозитура Лазаревац, звање сарадник – 1 извршилац;
Услови: Високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно – научног поља друштвено – хуманистичке, техничко – технолошке или природно – математичке науке на студијама првог степена (основне академске студије, основне струковне студије), односно на студијама у трајању до 3 године; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци и познавање рада на рачунару.
Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област буџетског система, платног промета и регистрације пољопривредних газдинстава – проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; вештине аналитичког резоновања и логичког закључивања, организационе способности и вештина руковођења – проверава посредно, путем стандардизованих тестова; вештина комуникација – проверава усмено.
V Место рада: Лазаревац, Карађорђева 39.
Филијала Крушевац
4) Администратор јавних плаћања, звање сарадник – 1 извршилац;
Услови: Високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно – научног поља друштвено – хуманистичке, техничко – технолошке или природно – математичке науке на студијама првог степена (основне академске студије, основне струковне студије), односно на студијама у трајању до 3 године; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци и познавање рада на рачунару.
Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа из области буџетског система, рокова измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама и платног промета – проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; вештина комуникација – проверава усмено.
Филијала Ниш
5) Благајник, звање референт – 3 извршиоца;
Услови: Средње образовање економског, друштвеног или техничког смера, најмање 2 године радног искуства у струци, положен државни стручни испит и познавање рада на рачунару.
Стручне оспособљености, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку: познавање законских прописа који регулишу област платног промета – проверава усмено; познавање рада на рачунару – проверава практичним радом на рачунару; вештина комуникације – усмено.
VII Место рада: Ниш, Милојка Лешјанина 19.
VIII Адреса на коју се подносе пријаве: Министарство финансија – Управа за трезор, Поп Лукина 7 – 9, 11000 Београд, са назнаком „За јавни конкурс”.
IX Лице које је задужено за давање обавештења: Милица Недељковић, тел: 011/3202 –320;
Заједничко за сва радна места:
Услови за рад на свим радним местима: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у „Службеном гласнику Републике Србије”.
Докази који се прилажу уз пријаву на конкурс: пријава са биографијом и наводима о досадашњем радном искуству; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оверена фотокопија радне књижице; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на ком радном месту, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство).
Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак: Са кандидатима чије су пријаве благовремене, потпуне, јасне, уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове за оглашено радно место провера оспособљености, знања и вештина кандидата у изборном поступку обавиће се почев од 14. јула 2014. године, са почетком у 8 часова, у Београду, у просторијама Управе за трезор – Министарство финансија, адреса Поп Лукина 7 – 9 и Службе за управљање кадровима, адреса Булевар Михајла Пупина 2, источно крило.
О тачном датуму и времену учесници конкурса ће бити благовремено обавештени телефонским путем на контакт бројеве које наведу у својим пријавама. Кандидати ће о датуму, месту и времену спровођења сваке наредне фазе изборног поступка бити обавештени на контакт бројеве које наведу у својим пријавама или лично.
Описе послова за сва радна места можете погледати на сајту Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs
Напомене
За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу, подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен. Кандидати који конкуришу на више радних места подносе појединачне пријаве у којима наводе уз коју од пријава су приложили тражена документа.
Пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној у општини или суду, као и непотпуне, неразумљиве, неблаговремене и недопуштене пријаве биће одбачене.
Овај оглас објављује се у „Службеном гласнику Републике Србије”, дневном листу „Данас” и на wеб страници Службе за управљање кадровима: www. suk.gov.rs.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

Приредио Синдикат Пореске управе-УСС дана 01.07.2014. године-Повереник Зоран Михаило Писковић

0 коментара:

Постави коментар