Најновији чланци на покретној траци:

уторак, 4. септембар 2012.

PORESKA UPRAVA REGIONALNI CENTAR NIŠ TREBA SERVISER ZA CONIKA MINOLTA




















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД



 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ И СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА И СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: PORESKA UPRAVA REGIONALNI CENTAR NIŠ  TREBA SERVISER ZA KONIKA  MINOLTA 

ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе,

Данас 04.09.2012. године са медија прекуцавам интересантан оглас који има за циљ успешно одржавање опреме Пореске управе-Регионални центар Ниш, и он гласи:

На основу чл. 69, 70. и члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

ПОРЕСКА УПРАВА
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР НИШ
18000 Ниш, Страхињића бана б.б.

oбјављује
ЈАВНИ ПОЗИВ 
за прикупљање понуда

Врста поступка: отворени поступак.
Предмет јавне набавке: услуга сервисирања и отклањања кварова на апаратима за фотокопирање Conica Minolta у вангарантном року како би исти континуирано били функционално исправни, са обезбеђивањем и заменом резервних делова, за потребе наручиоца, Пореске управе – Регионалног центра Ниш и његових организационих јединица на период од 12 месеци.
Опис предмета јавне набавке: услуга сервисирања и отклањања кварова на апаратима за фотокопирање Conica Minolta у вангарантном року како би исти континуирано били функционално исправни, са обезбеђивањем и заменом резервних делова, за потребе наручиоца, Пореске управе – Регионалног центра Ниш и његових организационих јединица, на период од 12 месеци.
Услови за учествовање у поступку (право учешћа, докази о испуњености услова...):
Право учешћа у овом поступку имају сва заинтересована домаћа и страна физичка и правна лица која испуњавају обавезне услове из члана 44. Закона о јавним набавкама, а испуњеност услова доказује се на начин предвиђен чланом 45. Закона о јавним набавкама и прецизиран је конкурсном документацијом
Критеријум и елементи критеријума за избор најповољније понуде:
Избор најповољније понуде извршиће се применом критеријума „економски најповољнија понуда”. Eлемент критеријума су: цена по копији, рок плаћања рачуна, референтна листа.
Увид и преузимање конкурсне документације (услови, место, време, рок, накнада трошкова...):
Увид у конкурсну документацију се може остварити сваког радног дана од 9,00 до 16,00 часова у пословним просторијама наручиоца, у Нишу, у Страхињића Бана бб, Пословни центар „Амбасадор”, I спрат.
Конкурсна документација се може преузети непосредно код наручиоца, уз предају писаног овлашћења издатог и потписаног од стране овлашћеног лица заинтересованог понуђача, и то у пословним просторијама наручиоца, у Нишу Страхињића Бана б.б., Пословни центар „Амбасадор”, I спрат од 9,00 до 16,00 часова. Конкурсна документација се не наплаћује.
Наручилац ће конкурсну документацију достављати тражиоцима и препорученом поштом и то на њихов писани захтев упућен наручиоцу путем тел./факса број 018/242-195.
Подношење понуда (рок, место, време, начин, назнака...):
Понуђачи подносе понуде у запечаћеним ковертама. Коверте са понудама достављају се препорученом поштом, или непосредно „преко” писарнице наручиоца у Нишу на адреси: Пореска управа – Регионални центар Ниш, 18000 Ниш, Страхињића Бана б.б., са назнаком: „Не отварати – понуда за јавну набавку услуга одржавања копир апарата 15-Н”. На полеђини коверте навести податке о понуђачу – назив и адресу седишта.
Рок за подношење понуда износи 30 данa и рачуна се од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” до 12,00 часова. Уколико истек рока за подношење понуда пада у нерадан дан (субота, недеља или државни празник), благовременим ће се сматрати понуде предате наручиоцу првог наредног радног дана, до 12,00 часова
Понуда са варијантама није дозвољена.
Отварање понуда (место, време, присуство заинтересованих...):
Отварање понуда обавиће се истог дана у 12,15 часова, у просторијама наручиоца у Нишу на напред назначеној адреси. Отварању могу да присуствују сви овлашћени представници понуђача и друга заинтересована лица. Представници понуђача мора да имају писана овлашћења у којима је назначено име и презиме, број личне карте као и ЈМБГ.
Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде:
Одлука о избору најповољније понуде биће донета у року до 30 дана од дана јавног отварања понуда.
Контакт (особа, место, време, број телефона, e-mail адреса...):
Овлашћена особа за контакт по овом јавном позиву је Саша Станчић, члан комисије наручиоца за спровођење поступка предметне јавне набавке (телефон: 018/242–194).


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић се надају да ће предметни јавни позив имати у сервисерским услужним фирмама одјека и да ће се јавити огласивачу на напред наведени начин!



С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 04.09.2012. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Justitiarius-Justicijar,

Зоран Михаилов Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com


0 коментара:

Постави коментар