Најновији чланци на покретној траци:

петак, 3. мај 2013.

Održavanje integrisanog informacionog sistema i sistema za praćenje i kontrolu deviznog poslovanja Poreska uprava Centrala Beograd
















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ, СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА, СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ И ИНТЕРНЕТ ЈАВНОСТИ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: Održavanje integrisanog informacionog sistema i sistema za praćenje i kontrolu deviznog poslovanja Poreska uprava Centrala Beograd

ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе и Интернет Јавност СрБије,


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић са јавних медија од 17.04.2013. године, прекуцавају следећe Oбавештење о ’’Održavanje integrisanog informacionog sistema i sistema za praćenje i kontrolu deviznog poslovanja Poreska uprava Centrala Beograd’’:

‘’ На основу члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5

објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ

за прикупљање понуда
у отвореном поступку јавне набавке услуга

Предмет јавне набавке број 20/2013 су услуге: одржавање интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања.
Министарство финансија и привреде, Пореска управа, Централа, Београд, Саве Машковића 3-5. позива све заинтересоване понуђаче да припреме и поднесу своје понуде у складу са Законом о јавним набавкама, јавним позивом и конкурсном документацијом.
Јавна набавка је обликована у пет посебних целина/партија и то:
– партија 1. одржавање екстерног портала Пореске управе;
– партија 2. одржавање интерног портала Пореске управе;
– партија 3. одржавање система управљања документацијом (електронска писарница);
– партија 4. Одржавање система за Администрацију пореских пријава (APP), Јединственог регистра пореских обвезника (JRPO), Система за извештавање и анализу ризика (BI), Система за подршку пословања службе одржавања рачунарске, комуникационе и пратеће опреме и Система за аутоматско праћење случајева (SAPS);
Партија 5. Одржавање система за праћење и контролу девизног пословања;
Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку у складу са Законом о јавним набавкама и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
Право учешћа у поступку јавне набавке имају сва заинтересована лица која испуњавају услове прописане чланом 44. Закона о јавним набавкама, а испуњеност тих услова докажу на начин прописан чланом 45. истог Закона и конкурсном документацијом. Понуђач мора да располаже и неопходним финансијским и пословним капацитетом и довољним техничким и кадровским капацитетом и то:
Неопходан финансијски капацитет
За све партије: да нема евидентираних дана неликвидности у последњих шест месеци од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” за конкретну набавку;
Неопходан пословни капацитет:
За све партије: да је у периоду од претходне три године (2010, 2011 и 2012. године),самостално или кау учесник у заједничкој понуди, наплатио пружање услуга одржавања информационог система, у укупној вредности за све три године у износу од:
– за партију 1. минимално7.000.000,00 динара са ПДВ–ом;
– за партију 2. минимално7.000.000,00 динара са ПДВ–ом;
– за партију 3. минимално 8.000.000,00 динара са ПДВ–ом;
– за партију 4. минимално 12.000.000,00 динара са ПДВ–ом;
– за партију 5. минимално7.000.000,00 динара са ПДВ–ом;
Довољан технички капацитет:
За све партије:
да понуђач на дан објављивања овог јавног позива у „Службеном гласнику РС” поседује партнерски статус са компанијама на чијој технологији су имплементирана решења која су предмет одржавања ове јавне набавке;
За партију 1, 2 и 5: да понуђач поседује партнерски статус са компанијом „Microsoft” нивоа „GoldApplication Development”.
Довољан кадровски капацитет:
За све партије: да пре објављивања овог позива за подношење понуде понуђач има минимум 10 (десет) запослених радника на пословима из области информационих технологија,а који ће непосредно бити ангажовани на реализацији предмета јавне набавке и који ће бити одговорни за извршење уговора;
Као средство финансијског обезбеђења понуђач уз понуду подноси банкарску гаранцију за озбиљност понуде на начин предвиђен у конкурсној документацији. Банкарску гаранцију за добро извршење посла изабрани понуђач поднеће приликом закључења уговора.
Банкарске гаранције морају да буду безусловне и плативе на први позив. Банкарске гаранције не могу да садрже додатне услове за исплату, рокове краће од оних које је одредио наручилац, износ мањи од оног који је одредио наручилац или промењену месну надлежност за решавање спорова.
Заинтересовани понуђачи могу извршити увид у конкурсну документацију сваког радног дана од 9,00 до 16,00 часова, почев од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС” Конкурсна документација може се преузети на адреси: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, III спрат, канцеларија број 353. Конкурсна документација може бити достављена и путем препоручене поштанске пошиљке и електронском поштом.
Понуђач ће за трошкове умножавања и достављања конкурсне документације путем препоручене поштанске пошиљке уплатити износ од 1.000,00 динара на текући рачун: Министарство финансија и привреде, Пореска управа, Централа, број 840-1562845-88, позив на број 97 6540200АА09110742321, сврха уплате: конкурсна документација – понуда за јавну набавку услуга одржавања интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања, број ЈН 20/2013. При преузимању конкурсне документације приложити доказ о уплати. Понуђач коме се конкурсна документација доставља електронском поштом не уплаћује трошкове умножавања и достављања.
Понуда се подноси за једну или више партија. Понуда мора обухватити најмање једну целокупну партију. Понуда се подноси непосредно (лично) у писарницу наручиоца или путем поште, на адресу наручиоца: Министарство финансија, Пореска управа Централа, Београд, Саве Машковића 3-5 с тим да ће понуђач на коверти назначити (у зависности од тога за коју партију се подноси понуда) следеће: „Понуда за јавну набавку услуга – одржавање интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања, партија 1 – одржавање екстерног портала Пореске управе, ЈН број 20 – не отварати” или „Понуда за јавну набавку услуга – одржавање интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања, партија 2. – одржавање интерног портала Пореске управе, ЈН број 20 – не отварати” или „Понуда за јавну набавку услуга – одржавање интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања, партија 3. – одржавање система управљања документацијом (електронска писарница), ЈН број 20 – не отварати” или Понуда за јавну набавку услуга – одржавање интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања, партија 4. – одржавање система за Администрацију пореских пријава (APP), Јединственог регистра пореских обвезника (JRPO), Система за извештавање и анализу ризика (BI), Система за подршку пословања службе одржавања рачунарске, комуникационе и пратеће опреме и Система за аутоматско праћење случајева (SAPS), ЈН број 20 – не отварати” или Понуда за јавну набавку услуга – одржавање интегрисаног информационог система и система за праћење и контролу девизног пословања, партија 5. – одржавање система за праћење и контролу девизног пословања, ЈН број 20 – не отварати”.
Понуђач подноси понуду у затвореној коверти овереној печатом и на полеђини коверте наводи свој тачан назив и адресу, телефон и факс, као и име и презиме лица овлашћеног за контакт.
Понуда се сматра благовременом, ако је примљена од стране наручиоца најкасније тридесетог дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”, до 12,00 часова, без обзира на начин подношења. Уколико је последњи дан истека рока за достављање понуда нерадни дан, благовременом ће се сматрати понуда која је приспела до 12,00 часова првог наредног радног дана. Наручилац ће, након окончања поступка отварања понуда, неблаговремену понуду вратити неотворену понуђачу, са назнаком да је поднета неблаговремено.
У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља. По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду, а уколико то учини или уколико не потпише уговор о јавној набавци када је његова понуда изабрана као најповољнија, наручилац је овлашћен да уновчи гаранцију дату уз понуду.
Отварање понуда извршиће се јавно, последњег дана истека рока за подношење понуда, у 14,00 часова, на адреси наручиоца. Представници понуђача који желе да присуствују отварању понуда, дужни су да пре почетка јавног отварања понуда, наручиоцу поднесу пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда, потписано од стране законског заступника, са јасном назнаком да се овлашћење односи на предметну набавку.
Доношење одлуке о избору најповољније понуде о јавној набавци биће у оквирном року од 10 (десет) дана од дана отварања понуда, применом критеријума за све Партије “економски најповољнија понуда”.
Елементи критеријума су:
1.
Месечна вредност паушалног одржавања
80 пондера
2.
Цена радног сата по позиву (инжењер/сат)
20пондера

Укупно:
100 пондера
О донетој одлуци сви понуђачи ће бити обавештени у складу са Законом.
Додатне информације или објашњења у вези са припремањем понуде понуђач може у писаном облику да тражи најкасније 5 (пет) дана пре истека рока за достављање понуда.
Контакт особе за питања у вези са овим јавним позивом:
– за техничка питања, Мирослав Пешић, телефон број: 011/33953-495
– за правна питања, Светлана Вјештица, телефон број: 011/3950-595.’’



УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић желе успеха свим учесницима наведеним у горе прекуцаном обавештењу са јавних медија од 17.04.2013. године.

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић ово Јавно обавештење прекуцaше и објавише пре свега због тога што се истим успешно и ефикасно решавају услови рада запослених у Пореској управи. Интерес запослених је да предметно Јавно обавештење успе, јер су горе наведене активности потребне ради -Održavanje integrisanog informacionog sistema i sistema za praćenje i kontrolu deviznog poslovanja Poreska uprava Centrala Beograd- услова који je услов свих услова.


С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 03.05.2013. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Justitiarius-Justicijar,

Зоран Михаилов Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com



0 коментара:

Постави коментар