Најновији чланци на покретној траци:

среда, 14. новембар 2012.

PORESKA UPRAVA CENTRALA BEOGRAD OBJAVILA JAVNE NABAVKE















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ, СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА, СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ И ИНТЕРНЕТ ЈАВНОСТИ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: PORESKA UPRAVA CENTRALA BEOGRAD  OBJAVILA JAVNE NABAVKE


ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе,

Данас 14.11.2012. године УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић са расположивих медија преносе следећи Јавни позив ради Јавне набавке следећих добара и он прекуцан гласи:

На основу чл. 69, 70. и члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5
објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ
за прикупљање понуда

Врста поступка: отворени поступак.
Предмет јавне набавке: папирна галантерија (редни број ЈН 26/2012).
Опис предмета јавне набавке – предмет јавне набавке:
– папирни (кухињски) убруси, бели, 100% целулоза (хигроскопски папир) двослојни – ролна,
– тоалетни папир бели 100% целулоза двослојни – ролна.
Услови за учествовање у поступку (право учешћа, докази о испуњености услова):
право учешћа у поступку имају сва физичка и правна лица која испуњавају услове из члана 44. тач. 1. до 5. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08), као и следеће услове:
– да располаже неопходним финансијским и пословним капацитетом: да је понуђач у у претходној години остварио приход од продаје најмање у вредности од 700.000,00 динара и да је понуђач ликвидан у последњих шест месеци од дана израде извештаја и на дан који предходи дану израде извештаја о бонитету за јавне набавке;
– да располаже довољним техничким и кадровским капацитетом: да понуђач има у радном односу минимум један запосленог радника и да располаже доставним возилом.
Испуњеност наведених услова понуђач доказује на начин предвиђен чланом 45. Закона, а начин на који се доказује испуњеност услова ближе су одређени конкурсном документацијом.
Критеријум за избор најповољније понуде: је најниже понуђена цена.
У случају да две или више понуда имају исту укупну понуђену вредност, предност има понуда која је раније поднета према редоследу поднетих понуда.
Увид и преузимање конкурсне документације (услови, место, време): заинтересовани понуђачи могу извршити увид у конкурсну документацију сваког радног дана од 9,00 до 16,00 часова, почев од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Конкурсна документација, уз приложено овлашћење, може се преузети на адреси: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, III спрат, канцеларија број 347. Конкурсна документација може бити достављена и поштом, телефаксом или електронском поштом.
Подношење понуда (рок, место, време, начин, назнака):
Рок за подношење понуда је 30 дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца најкасније последњег дана наведеног рока, до 12,00 часова, без обзира на начин на који су послате.
Уколико је последњи дан истека рока за подношење понуда нерадни дан, рок истиче до 12,00 часова првог наредног радног дана. Понуде се подносе у затвореној коверти са назнаком: „Не отварати – Понуда за учествовање у отвореном поступку за јавну набавку папирне галантерије БЈН 26/2012”, на адресу: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, или лично преко писарнице. Понуђач коверту оверава печатом и на коверти наводи свој тачан назив и адресу.
Отварање понуда (место, време, присуство заинтересованих):
Отварање понуда је јавно. Понуде ће се отворити одмах, по истеку рока за подношење понуда, то јест у 14,00 часова последњег дана горе наведеног рока. Отварање понуда ће се обавити у просторијама наручиоца Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5. Отварању понуда могу присуствовати сва заинтересована лица. Представници понуђача морају имати овлашћење које ће предати комисији за јавну набавку приликом отварања понуда.
Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде:
Одлука о избору најповољније понуде биће донета у року од седам дана, од дана отварања понуда. Наведену одлуку наручилац ће доставити свим подносиоцима понуда у року од три дана од дана њеног доношења.
Контакт (особа, место, време, број телефона, e-mail адреса): додатне информације о овом јавном позиву се могу добити сваког радног дана на број телефона: 011/39-53-303, у времену од 9,00 до 15,00 часова.
Особа за контакт је Марина Нешић, e-mail адреса: marina.nesic@poreskauprava.gov.rs

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић се надају да ће се са предметном јавном набавком

''– папирни (кухињски) убруси, бели, 100% целулоза (хигроскопски папир) двослојни – ролна,

– тоалетни папир бели 100% целулоза двослојни – ролна''
решити проблем основног стандарда за рад у службеним просторијама расписивача Јавног позива напред цитираног.

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић желе добар одзив по предметном Оглашавању и успех  јавне набавке: папирне галантерије



С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 14.11.2012. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Justitiarius-Justicijar,

Зоран Михаилов Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com


0 коментара:

Постави коментар