Најновији чланци на покретној траци:

среда, 3. јул 2013.

Utvrđivanje platnog razreda prilikom raspoređivanja poreznika Srbije
















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ, СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА, СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ И ИНТЕРНЕТ ЈАВНОСТИ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: Utvrđivanje platnog razreda prilikom raspoređivanja poreznika Srbije

ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе и Интернет Јавност СрБије,

Данас 03.07.2013. године обратила ми се једна запослена са питањем зашто је стално сврстана у први платни разред њене платне групе. Тада ми је показала ново распоредно решење. Питао сам је: ''Јеси ли писала жалбу Жалбеној власти? То је Власт која ти то може најбоље објаснити!'', на шта ми је рекла, да се плаши да то учини. ''Немојте то тако гледати, с обзиром да је у вама дилема савести која тражи одговор. Ви осећате позив и призив савести и немојте је повредити, јер грижа савести је неуморна…''. ''Послушаћу Вас, али и Ви то урадите пошто сте и ви такође ''првак првог платног разреда''. ''Ради Вас то ћу и урадити, јер као синдикални повереник личним примером морам сведочити синдикално-радничку истину'' рекао сам јој на крају овога разговора. Одмах сам сачинио жалбу на ту тему и предао Жалбеној комисији на даљи поступак.

Током писања жалбе, размишљао сам о осећању моралне одговорности која је лични однос појединца према хтењу и вољи Творца Васељене која се очитује и осећа у души и срцу сваког човека. Стога дајем у наставку могући образац жалбе ''савести'' на распоредна решења која се тичу платних разреда, а сваки појединац нека прилагођава текст ''своје жалбе сагласно његовом осећању правде и истине''.


Жалбена Комисија Владе Републике Србије

Београд

Предмет: Жалба у вези платног разреда из решења
              Пореске управе Београд бр. _______________од _______2013. године

Жалилац: ________________________запослен у Пореској управи __________

Благовремено изјављујем жалбу на напред поменуто првостепено решење и то у делу тачке 1. диспозитива који се односи на наведени ''први платни разред''.

Жалбу изјављујем у свему сагласно члану 222. Зуп-а, тако што:

А) Наводим решење које се побија, а то је решење Пореске управе Београд бр. _________________од _________.2013. године;

Б) Означавам орган који га је донео, а то је Министарство финансија и привреде Пореска управа Београд;

В) С обзиром да је довољно да се у жалби изложи у ком погледу је жалилац незадовољан побијаним решењем, то овим поднеском и чиним, дилемом по којој ми је потпуно нејасно како је могуће да годинама ''тапкам'' у месту ''првака-првог платног разреда''. У образложењу нападнутог решења о овом феномену се не даје никакво прецизније образложење, па ми се чини да је ред да ми се то већ једном објасни. Имам радног стажа_____година, задњих година солидне оцене у раду, а стално сам и вечито сам ''првак'' у распоредним решењима!? Трудио сам се на послу, добијао добре радне оцене, па се питам чему оцењивање и која је заправо сврха поступка оцењивања.

Г) Како се жалба не мора посебно образлагати то и не дајем у овом поднеску посебно образложење, а од Примаоца ове жалбе-Жалбене комисије Владе, очекујем да целу ову спорну ствар реши сагласно Закону и наложи Послодавцу одређивање ''фер'' и поштеног платног разреда за жалиоца.

Ова жалба нема амбицију правног доказивања и сцијентистичког домишљања, пошто се у њој износи искључиво морално-етички аспект проблема напредовања у служби и ништа више!

С поштовањем,

Жалилац
__________________________
____________,________.2013. године



УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић желе успеха свим жалиоцима и поздрављају њихову одважност и одсуство егоизма у односу на њихов морално-етички призив и призив.


С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 03.07.2013. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Justitiarius-Justicijar,
Зоран Михаило Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com























0 коментара:

Постави коментар