Најновији чланци на покретној траци:

среда, 16. фебруар 2011.

PROGLAS: ЗАШТО ЈЕ СИНДИКАЛНА МОНОТОНИЈА У ПОРЕСКОЈ УПРАВИ- Sindikat Poreske uprave Nezavisnost poverenik Zoran Pisković: Obaveštava


ПОШТОВАНИМ ПОРЕСКИМ СЛУЖБЕНИЦИМА !


Предмет: ПАРАЛЕЛЕ и АСОЦИЈАЦИЈЕ

Поштоване колеге и колегинице,



Писали смо о томе која је Синдикална опција унутар Једног и Јединственог Синдикализма Пореске управе старија, да ли је то тренутно ''Већински'' синдикат или смо то ми повереништво''Независност'' Пореске управе.

Том приликом смо навели да је ова опција УГС-а ''Независност'' старија и да смо ми од увек били у Пореској управи, за разлику од Синдикалне опције из 2006. године.

Подсећамо, у међувремену, ''настала је нова Синдикална опција у Пореској управи''.

Они о себи пишу овако у натпису који су објавили на ''њиховој'' web. страници која узгред буди речено, није њихова, већ је то сајт Пореске управе. Тако о себи пишу цитирамо:

 ''O nama

 Jedinstvena organizacija sindikata Poreske uprave Srbije osnovana je dana 28. decembra 2006. godine u Beogradu, na sastanku osnivača koju su činili predstavnici tri regionalna centra Poreske uprave, Beograda, Novog Sada i Niša.

JOS je osnovan kao dobrovoljno i samostalno udruženje državnih službenika i nameštenika zaposlenih u Ministarstvu finansija - Poreskoj upravi, tj. regionalnim centrima na području Republike Srbije i Centrali Beograd.

Sedište Sindikata je u Beogradu, Save Maškovića 3-5, a Sindikat pripada Sindikatu uprave pravosuđa i društvenih organizacija Srbije, kao višem sindikatu.''

Р А С У Ђ И В А Њ Е

1. Познавајући ситуацију у Пореској управи, чудно је то, како је то било могуће да се дана 28.12.2006. године одржавају некакви састанци оснивача ''Новог синдиката''.

2. Према стању ствари то је могло да се одради једино уз сазнање тадашњих Старешина тих организатора ''Нове синдикалне истине''.

Овај закључак се темељи на околности да се канцеларија за седнице даје само по одобрењу, и да је за њено коришћење потребна сагласност Високих Старешина Централе.

3. Апстрактна је тврдња да су том састанку наводно присуствовали представници три регионална центра Пореске управе Београд, Нови Сад и Ниш. Апстракција је у томе што се не помињу имена тих ''Оснивача''.

Како су ти ''оснивачи'' могли присуствовати ''Оснивачком'' састанку, без путних налога. Ко је то финансирао, и допустио ''оснивачима'' одсуство са рада.

Зашто је ''Оснивачки састанак'' био одржан уочи Нове 2007. године, о чему нико није знао ништа у Централи, сем ''оснивача''.

4. Зашто су Они оснивали ту Синдикалну организацију и опцију, када је у то време радило ово Повереништво и УГС ''Независност'', а што је њима јако било добро познато. Касније смо сазнали да је знатан број тих ''оснивача'' био унутар наших редова, и да су нас напустили. Евидентно је да су ти наши ''дезертери'' били у извесном смислу подржани и охрабрени одговарајућим атрактивним ''унапређењима'' у Служби.


5. Зашто је потом организована масовна кампања ''омасовљавања'' мимо знања постојећег Синдиката УГС ''Независност'' који је тада легално деловао у Пореској управи. Ово ''добровољно омасовљење'' је вршено уз подршку Старешина свих организационих јединица Пореске управе. Старешине Пореске управе на свим нивоима организовања су овој ''Новој синдикалној опцији'' пружали максималну логистичку подршку, стварајући привид код запослених да је реч о наводно некаквом ''државном синдикату по милости Руководства''. Увек када ми се пружала прилика за то, Старешинама Организационих јединица Пореске управе на свим нивоима организовања, скретао сам пажњу, да не смеју ни једну синдикалну опцију да форсирају, а другу да маргинализују. Нису ми одговарали на ове моје протесте и упозорења, а моја маленкост је тада била изложена страховитим прогонима и излагана нечувеним омаловажавањима.

Чак шта више лично сам присуствовао следећем догађају: Било је то 1999. године у једној Београдској филијали. Лично сам истакао на огласну таблу те филијале наш ''Позив'' за учлањење. Потом сам отишао код директора те филијале-РУЈП-а и затражио допуст да извршим промоцију Синдикалне идеје по канцеларијама. Када је чуо шта тражим, најурио ме је напоље и пред амном је исцепао Наш синдикални позив и приступнице. Одмах је звао тадашњег Директора РУЈП-а и тражио је да будем најурен са посла. Једва сам некако опстао….

Чудио сам се, зашто је то тако? Дрхтао сам и тада и сада од разочарења, потпуно остављен на цедилу и потпуно сам. Апостате-Отпадници који су некада били са нама, а пребегли код Њих, нападали су ме и тада и сада жестоко и о мени страшне ствари су измишљали.

Тражио сам кривицу у себи. Међутим, био сам у заблуди.

Сада дефинитивно знам:
Масовна кампања 2006. године је одрађена у функцији контроле синдикализма, и у то више не сумњам.

Али сви ти очајнички потези ''омасовљења'' су Вам узалудни драга Господо.

З А Ш Т О ?

''Критика практичног ума'' Имануела Канта јасно даје прогнозу о крајњем резултату ове Кампање.

Па сачекајмо мало.

Имануел Кант је био, јесте и биће у праву….

6. Када смо сазнали за ову кампању, нисмо могли ништа учинити, јер смо Ми тада били под великим гоњењима и отворено нам се претило. Моја маленкост је најсуровије кажњена и сад је под непрестаним нападима, али то није за причу. Бог зна. Услед гоњења многи наши чланови су морали прићи ''добровољно'' тој Синдикалној опцији. Многи су и награђени доделом станова и фантастичним напредовањем у служби.


7. Ужасавамо се од тог и таквог нецивилизаторског прозелитизма. У пар случаја неки наши чланови су истовремено морали прихватити да буду чланови и те ''Нове синдикалне опције'', остајући при том истовремено и у нашим редовима. Прихватили смо и овакве ситуације, не желећи губитак чланова и заједницу са њима. Када су ми ови чланови изнели те проблеме са притужбом да не могу плаћати истовремено чланарину и '' Новом синдикату'' и Нама, рекао сам им да процене ситуацију и определе се. Рекао сам им: Ви морате преживети, Ви имате Вашу дечицу. Многи су отишли.


8. Послушали су ме и масовно су Нас напустили, неки и са сузама. Говорио сам им да не плачу, јер ће се ствар преокренути кад тад. Мора постојати аутентични синдикат, и он постоји, и неће га моћи никад уништити.

'' Већински Синдикате'' не спомињите Ваше некакве само вама знане цифре о некаквој репрезентативности јер је то ирелевантно са гледишта ИСТИНЕ.

Знате Ви то добро, а то је: где је и један члан ''Независности'' сва ''Независност'' је са њим у пунини. Ми смо Репрезантивни синдикат у држави Србији и признати социјални партнер, свиђало се то Вама или не….

9. Идеја ''Независности'' је неуништива. Имануел Кант философ кога ово Повереништво сматра својим Инспиратором и идеологом је рекао својевремено: ''Док год можеш да им кажеш *НЕ* слободан си''. Е ми и сад говоримо ''НЕ-зависности'' односно ''Незавидимо Вам'' Никоме па ни Њима-Вама. Хвале са да имају 3.000 чланова, па нека им је са срећом. И ми иако смо мањина у односу на њихов ''импресивни'' број немамо комплекс, јер смо са Идејом ''НЕЗАВИСНОСТИ'', коју нико неће моћи уништити, па ни они. Сваки члан ''Независности'' је истовремено члан УГС-А''Независности'' и ИСТОВРЕМЕНО Европске конфедерације синдиката CES-ETUC-EGB-DEFS и ICFTU Међународне конфедерације слободних синдиката-Брисел. Овај податак значи да је са тим чланом истовремено преко 50.000.000, оо запослених Европе и целог света. Овај податак самим тим значи и велику одговорност и за моју маленкост као повереника овакве респектабилне Међународне организације рада.

ЗАТО НЕ СМЕМ ВИШЕ ДА ЋУТИМ!!!

А САД СЕ СЕТИМО  ДОБРОГА КАНТА ИДЕОЛОГА ОВОГА ПОВЕРЕНИШТВА






Опростите на искрености!

С поштовањем,
Главни повереник,
Зоран Писковић с.р.
Достава извршена Интернет везом
http://proglas.blogspot.com/

                                                           Е Д И Т О Р

Синдикат - Министарства финансија - Пореска управа Централа ''Независност''-Београд, Ул. Саве Машковића бр 3-5 соба 102 -Главни повереник- тел. 011/3950619 – факс: 011/3953429 е-мale zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs или zpiskovic@gmail.com URL adresa http://proglas.blogspot.com/ или посредством линка http://www.gsupipnezavisnost.org.rs/

Наш Си./Бр. Сл. од 16.02.2011. Године

Poverenik Sindikata Poreske uprave Nezavisnost Zoran Pisković:
Sindikat Poreske uprave Nezavisnost poverenik Zoran Pisković: Obaveštenje


Наставак следи….АКО БОГ ДА…..!

пс. УПРАВО САМ ДОБИО ОД ПОМЕНУТЕ ГОСПОДЕ ПРЕТЕЋУ ПОРУКУ НА СЛУЖБЕНИ МЕЈЛ.
ОБЈАВИЋУ ЈЕ СУТРА ДА ЦЕЛА ЈАВНОСТ САЗНА КО СУ ТИ ЉУДИ.
С ИСТИНОМ ДО КРАЈА.!!!

0 коментара:

Постави коментар