Најновији чланци на покретној траци:

четвртак, 23. август 2012.

PORESKA UPRAVA INFORMACIJE I OGLASI 22.08.2012. GODINE





















УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
 Sindikat Poreske uprave Centrala Beograd-USS

ЧЛАНСТВУ И СИМПАТИЗЕРИМА НАСЛОВНОГ ПОВЕРЕНИШТВА И СВИМ ЗАПОСЛЕНИМ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ СРБИЈЕ


НАСЛОВ: PORESKA UPRAVA INFORMACIJE I OGLASI 22.08.2012. GODINE

ЗДРАВО!

Поштоване колеге и колегинице Пореске управе,

Данас 23.08.2012. GODINE SA JAVNIH MEDIJA PREKUCAVAM INFORMACIJE I OGLASE-OBAVEŠTENJA BITNA ZA USPEŠAN RAD PORESKE UPRAVE SRBIJE.

TEKSTOVI GLASE:
Прва објава гласи:
На основу члана 69, 70. и члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5
објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ
за прикупљање понуда

Врста поступка: отворени поступак.
Предмет јавне набавке: моторна горива путем картице за гориво.
Опис предмета јавне набавке:
Предмет јавне набавке су добра – моторна горива путем картице за гориво за потребе Пореске управе, Централе у Београду и регионалне центре: Београд, Ниш, Крагујевац, Приштина и Центар за велике пореске обвезнике у Београду.
Услови за учествовање у поступку (право учешћа, докази о испуњености услова):
Право учешћа у поступку имају сва физичка и правна лица која испуњавају услове из члана 44. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08). Испуњеност наведених услова понуђач доказује на начин предвиђен чланом 45. Закона. Понуђач мора да испуњава и следеће услове:
да располаже неопходним финансијским и пословним капацитетом:
– да је за претходне три године (2009, 2010. и 2011. године) вршио испоруку горива у износу који је већи од 100.000.000,00 динара.
да располаже довољним техничким и кадровским капацитетом:
– да има мрежу малопродајних објеката на територији Републике Србије која је најмање 60% подударна са мрежом организационих јединица наручиоца по сваком центру појединачно,
– да пре објављивања јавног позива понуђач има у радном односу минимум 100 лица.
Начин на који се доказује испуњеност услова ближе су одређени конкурсном документацијом.
Критеријум и елементи критеријума за избор најповољније понуде:
Критеријум за избор најповољније понуде је – најнижа понуђена цена.
Ц – цена укупно 100 пондера
при чему је Ц= Ц1+Ц2+Ц3
Ц1 – цена горива БМБ –95 MAX = 40 пондера
Ц2 – цена евро –дизел MAX = 30 пондера
Ц3 – цена дизела Д-2 MAX = 30 пондера.
Увид и преузимање конкурсне документације (услови, место, време, рок, накнада трошкова):
Заинтересовани понуђачи могу извршити увид у конкурсну документацију сваког радног дана од 9,00 до 16,00 часова, почев од дана објављивања јавног позива у „Служеном гласнику РС” Конкурсна документација може се преузети на адреси: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, III спрат, канцеларија број 352. Конкурсна документација може бити достављена и поштом, телефаксом или електронском поштом.
Наручилац не наплаћује трошкове умножавања и достављања конкурсне документације.
Подношење понуда (рок, место, време, начин, назнака):
Рок за подношење понуда је 30 дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца најкасније последњег дана наведеног рока, до 12,00 часова, без обзира на начин на који је послата. Уколико рок истиче на дан који је нерадан, као последњи дан наведеног рока ће се сматрати први наредни радни дан до 12,00 часова. Понуде се подносе у затвореној коверти са назнаком: не отварати – понуда за јавну набавку моторних горива путем картице за гориво, БЈН 15/2012, на адресу: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, или лично преко писарнице. На коверти уписати назив и адресу понуђача.
Отварање понуда (место, време, присуство заинтересованих):
Отварање понуда је јавно. Понуде ће се отворити одмах, по истеку рока за подношење понуда, то јест у 14,00 часова последњег дана горе наведеног рока. Отварање понуда ће се обавити у просторијама наручиоца Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Београд, Саве Машковића 3-5. Отварању понуда могу присуствовати сва заинтересована лица. Представници понуђача морају имати овлашћење које ће предати Комисији за јавну набавку приликом отварања понуда.
Рок за доношење одлуке о избору најповољније понуде:
Одлука о избору најповољније понуде биће донета у року од пет дана од дана отварања понуда. Наведену одлуку наручилац ће доставити свим подносиоцима понуда у року од три дана од дана њеног доношења.
Контакт (особа, место, време, број телефона, e-mail адреса):
Додатне информације у вези овог јавног позива могу се добити сваког радног дана на број телефона 011/3950-592, у времену од 9,00 до 15,00 часова
Особа за контакт је Љиљана Бијелић, e-mail адреса: ljiljana.bijelic@poreskauprava.gov.rs


            Друга објава гласи:

На основу чл. 69. и 72. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08) и одлуке о покретању поступка јавне набавке број 404-51/12-5 од 14. августа 2012. године
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР НОВИ САД
21000 Нови Сад, Булевар Михајла Пупина 16
објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ
за прикупљање понуда у отвореном поступку за набавку добара
огрева (угља и дрва) за потребе Пореске управе 
Регионални центар Нови Сад Филијала Оџаци

Предмет јавне набавке је набавка добара – огрева (угља и дрва) за потребе Пореске управе Регионални центар Нови Сад, Филијала Оџаци.
Обим набавке је дефинисан у конкурсној документацији.
Конкурсна документација мoже се, без накнаде, преузети у Пореској управи, Регионални центар Нови Сад у Новом Саду, Булевар Михајла Пупина 16, канцеларија број 31, приземље, сваког радног дана од 10,00 до 15,00 часова, уз писано овлaшћење за преузимање конкурсне документације.
Увид у конкурсну документацију може се извршити у Пореској управи, Регионални центар Нови Сад у Новом Саду, Булевар Михајла Пупина 16, канцеларија број 31, приземље, сваког радног дана од 10,00 до 15,00 часова.
Право учешћа на јавном позиву имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове из члана 44. Закона о јавним набавкама, а испуњеност услова доказује се на начин предвиђен чланом 45. Закона о јавним набавкама и прецизиран je конкурсном документацијом.
Понуде се сачињавају према обрасцу и упутству који су дати у конкурсној документацији.
Понуде са припадајућом документацијом се достављају, на адресу: Министраство финансија – Пореска управа, Регионални центар Нови Сад, Нови Сад, Булевар Михајла Пупина 16, канцеларија број 29, сутерен, у запечаћеној коверти са назнаком: „Понуда за јавну набавку огрева – не отварати”. На полеђини коверте је неопходно навести назив понуђача, као и име и телефон особе за контакт.
Рок за достављање понуда је 30 дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Благовременим ће се сматрати понуде које стигну код наручиоца најкасније последњег дана рока до 11,00 часова. Неблаговремене понуде ће се неотворене вратити понуђачу.
Јавно отварање понуда извршиће се последњег дана рока за достављање понуда у 12,00 часова у просторијама Пореске управе, Регионалног центра Нови Сад у Новом Саду, Футошка 35. Присутни представници понуђача, пре почетка јавног отварања понуда, морају комисији наручиоца, поднети писано пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда.
Уколико рок за достављање понуда, односно отварање понуда истиче на дан који је нерадан, као последњи дан рока сматраће се први следећи радни дан до 11,00, односно 12,00 часова.
Незапечаћене и некомплетне понуде, као и понуде које нису у складу са јавним позивом и конкурсном документацијом неће бити разматране.
Избор најповољније понуде обавиће се у оквирном року од 15 дана од дана отварања понуда, а о резултатима јавног оглашавања сви понуђачи ће бити обавештени писаним путем сагласно закону.
Критеријум за оцену понуда је најнижа понуђена цена.
Додатна обавештења и информације заинтересовани могу добити, на телефон 021/487-4321, или факс 021/557-833, радним даном у периоду од 10,00 до 15,00 часова. Особа за контакт je Александар Тодорчески.

            Трећа објава гласи:

На основу чл. 69, 70. и члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5

објављује
ЈАВНИ ПОЗИВ
за прикупљање понуда

Врста поступка: отворени поступак.
Предмет јавне набавке су услуге – техничког прегледа, прања возила и вулканизерске услуге за потребе Пореске управе, у отвореном поступку јавне набавке сагласно члану 21. Закона о јавним набавкама, за временски период од две године.
Набавка је обликована по партијама и то:
– партија 1 – услуге техничког прегледа, прања возила и вулканизерске услуге, за потребе Пореске управе Централа;
– партија 2 – услуге техничког прегледа, прања возила и вулканизерске услуге, за потребе Пореске управе Регионални центар Приштина,
– партија 3 – услуге техничког прегледа, прања возила и вулканизерске услуге, за потребе Центра за велике пореске обвезнике.
Опис предмета јавне набавке је дефинисан у конкурсној документацији.
Право учешћа у поступку јавне набавке имају сва заинтересована домаћа и страна правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове за учешће у поступку јавне набавке из члана 44, а испуњеност услова доказују оригиналном документацијом, овереним фотокопијама или неовереним копијама са обавезом достављања оригиналне документације на захтев Наручиоца, сагласно члану 45. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08). Уз понуду и доказе из члана 45. Закона о јавним набавкама, понуђач је у обавези да достави и друга документа и обрасце садржане у конкурсној документацији.
Понуђач мора да испуни и следеће услове за све три партије:
1) да располаже неопходним финансијским и пословним капацитетом:
– да је ликвидан у последњих шест месеци од дана објаве јавног позива;
– да је у претходне три године (2009, 2010. и 2011) пружао предметне услуге и да је за пружене услуге фактурисао укупан износ који је већи од 1.000.000,00 динара;
2) да располаже довољним техничким и кадровским капацитетом:
– да поседује сопствени простор (или простор узет у закуп по основу важећег уговора) за вршење услугa које су предмет јавне набавке:
– да има најмање два запослена радника у радном односу пре објављивања јавног позива.
Наручилац захтева да изабрани понуђач у тренутку закључења уговора за све три партије преда меницу и менично овлашћење за добро извршење посла у висини од 10 % од укупне процењене вредности јавне набавке.
Наручилац ће извршити избор најповољније понуде према критеријуму „економски најповољнија понуда”, сагласно члану 52. Закона о јавним набавкама.
Елементи оцењивања понуда за избор најповољније понуде према критеријуму „економски најповољнија понуда” су:
1
Укупна вредност понуде
75 пондера
2
Удаљеност сервисног простора за услуге техничког прегледа од места седишта наручиоца
5 пондера
3
Удаљеност сервисног простора за услуге прања возила од места седишта наручиоца
10 пондера
4
Удаљеност сервисног простора за вулканизерске услуге од места седишта наручиоца
5 пондера
5
Рок непромењивости цена
5 пондера

Укупно:
100 пондера
Конкурсна документација може се разгледати и преузети сваког радног дана од 9,00 до 16,00 часова, на адреси наручиоца: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Саве Машковића 3-5, Београд, III спрат, канцеларија број 347, почев од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. При преузимању конкурсне документације представник понуђача подноси овлашћење за преузимање конкурсне документације.
Понуде се припремају према упутству наручиоца и са траженом документацијом достављају на адресу наручиоца: Министарство финансија и привреде, Пореска управа Централа, Београд, Саве Машковића 3-5, канцеларија број 2 (писарница), у затвореној коверти са назнаком: „Не отварати – понуда за јавну набавку услуга – техничког прегледа, прања возила и вулканизерске услуге, за потребе Пореске управе, број јавне набавке 14/2012”. Понуда се може доставити за једну, две или све три партије. На полеђини коверте потребно је уписати назив, адресу понуђача и контакт телефон. Понуде се подносе поштом или лично на адресу наручиоца преко писарнице. Понуде се достављају у року од 30 дана од дана објављивања јавног позива у „Службеном гласнику РС”. Благовременом се сматра понуда која је примљена од стране наручиоца до 12,00 часова последњег дана истека рока, без обзира на начин како је поднета. Уколико је последњи дан истека рока за подношење понуда нерадни дан, рок истиче до 12,00 часова, првог наредног радног дана. Све неблаговремено поднете понуде, Комисија за јавну набавку наручиоца, ће по окончању поступка отварања понуда, вратити неотворене понуђачима, са назнаком да су исте поднете неблаговремено.
Отварање понуда је јавно и извршиће се одмах, последњег дана истека рока за подношење понуда, то јест у 14,00 часова, у просторијама Пореске управе Централа, Саве Машковића 3-5, Београд. Отварању понуда могу присуствовати сва заинтересована лица. Присутни представници понуђача пре почетка јавног отварања понуда, комисији наручиоца подносе пуномоћје за учешће у поступку отварања понуда.
Неблаговремене понуде и понуде које нису у складу са јавним позивом и конкурсном документацијом, неће бити разматране. Понуде са варијантама нису дозвољене. Рок важења понуде не може бити краћи од 60 дана од дана отварања понуда.
Одлука о избору најповољније понуде о јавној набавци биће донета у оквирном року од десет дана од дана отварања понуда. Наведену одлуку наручилац ће доставити свим подносиоцима понуда у року од три дана од дана њеног доношења.
Додатне информације у вези овог јавног позива могу се добити сваког радног дана у времену од 9,00 до 16,00 часова на број телефона 011/39-50-591. Особа за контакт је Драган Драгаш.

            Четврта објава гласи:

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5
објављује
ОБАВЕШТЕЊЕ
о закљученом уговору
Врста поступка: јавна набавка мале вредности
1) Подаци о наручиоцу: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Саве Машковића 3-5, Београд.
2) Предмет јавне набавке: услуге прања и пеглања веша за потребе ресторана Пореске управе, Централе у Београду, Саве Машковића 3-5.
3) Назив, односно име понуђача са којим је закључен уговор о јавној набавци:
– „Wash Center” d.о.о. Београд, Драгише Брашована 1.
4) Датум закључења уговора: 14. август 2012. године
5) Вредност уговора о јавној набавци: цена услуге прања и пеглања веша по спецификацији наручиоца је 3.562,72 динара, без ПДВ-а.

            Пета информација гласи:

На основу члана 79. став 4. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5
објављује
ОБАВЕШТЕЊЕ
о обустави поступка
Врста поступка: преговарачки поступак без објављивања јавног позива.
1. Подаци о наручиоцу: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Саве Машковића 3-5, 11000 Београд.
2. Предмет јавне набавке: набавка добара – стручна литература „каталог и номенклатура возила 164” и „каталог о процени вредности возила”, друго издање за 2012. годину, и прво издање за 2013. годину, издавача
– „АМСС Агенција” д.о.о.
3. Разлози за обуставу поступка: нису испуњени услови за избор најповољније понуде сагласно члану 78. Закона о јавним набавкама.
У року за подношење понуда поднета је једна неприхватљива понуда.
4. Датум обуставе поступка: 16. августа 2012. године.

            Шеста информација гласи:

     На основу члана 79. став 4. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС”, број 116/08)
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА И ПРИВРЕДЕ
ПОРЕСКА УПРАВА – ЦЕНТРАЛА
11000 Београд, Саве Машковића 3-5
објављује
ОБАВЕШТЕЊЕ
о обустави поступка
Врста поступка: преговарачки поступак без објављивања јавног позива.
1. Подаци о наручиоцу: Министарство финансија и привреде, Пореска управа – Централа, Саве Машковића 3-5, 11000 Београд.
2. Предмет јавне набавке: набавка добара – стручна литература „Службени гласник РС” штампано и електронско издање за потребе Пореске управе за први квартал и друго полугодиште 2012. године.
3. Разлози за обуставу поступка: нису испуњени услови за избор најповољније понуде сагласно члану 78. Закона о јавним набавкама.
У року за подношење понуда поднета је једна неисправна и неприхватљива понуда.
4. Датум обуставе поступка: 16. августа 2012. године.




КОМЕНТАР

УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД и њихов повереник Зоран Михаилов Писковић ЖЕЛЕ ШТО ПРЕ НОРМАЛИЗАЦИЈУ РАДА У ПОРЕСКОЈ УПРАВИ А У ОДНОСУ НА МАТЕРИЈАЛНО ТЕХНИЧКЕ УСЛОВА РАДА И ФУНКЦИОНИСАЊА. Надамо се да ће напред цитиране информације помоћи ради закључивања послова са партнерима ради општег добра и напретка Националне институције-Пореске управе Србије. 



С поштовањем, свако добро и здрави били,

БЕОГРАД, ДАНА 23.08.2012. године


УЈЕДИЊЕНИ СИНДИКАТИ СРБИЈЕ
-СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ БЕОГРАД
Београд, ул. Саве Машковића бр.3-5
Повереник-Justitiarius-Justicijar,

Зоран Михаилов Писковић -Београдски с.р.
Еxpert  za javne finansije

Контакт тел.011/3950-619
е-маил: zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs
Internet prezentacija na:http://www.proglas.blogspot.com


0 коментара:

Постави коментар