Најновији чланци на покретној траци:

петак, 25. новембар 2011.

SINDIKAT PORESKE UPRAVE NEZAVISNOST JE KRENUO U ODLUČNU BORBU ZA DOSTOJANSTVO RADA



ПОШТОВАНИ ЗАПОСЛЕНИ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ,
ДАНАС ЈЕ СИНДИКАТ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ НЕЗАВИСНОСТ КРЕНУО У ОДЛУЧНУ БОРБУ ЗА ДОСТОЈАНСТВО РАДА, ТАКО ШТО ЈЕ ПОВЕРЕНИК ЗОРАН МИХАИЛОВ ПИСКОВИЋ ПОСРЕДСТВОМ ПИСАРНИЦЕ ПОРЕСКЕ УПРАВЕ ПРЕДАО ПИСМА ПРОТЕСТА ПОМОЋНИКУ ДИРЕКТОРА ПОРЕСКЕ УПРАВЕ МАЈИ ВУЈОВИЋ И РЕФЕРЕНТУ САМОЗАШТИТЕ И ПРОТИВПОЖАРНЕ ЗАШТИТЕ ГОСПОЂИ ТАСИЋ ПОД БРОЈЕМ 05/070-279/11 ОД 25.11.2011. И ТО ПРОТЕСТ СЛЕДЕЋЕ САДРЖИНЕ:

''Синдикат - Министарства финансија - Пореска управа Централа ''Независност''-Београд, Ул. Саве Машковића бр 3-5 соба 102 -Главни повереник- тел. 011/3950619 факс: 011/3953429 е-мale zoran.piskovic@poreskauprava.gov.rs или zpiskovic@gmail.com URL adresa http://proglas.blogspot.com –линк www. gsupipnezavisnost.org.rs

Наш Си./Бр. Сл. од 25.11.2011. године

Прима: Пореска управа Служба за противпожарну заштиту

Овде

Предмет: Пријава угрожавања људи и средстава



Поштовани,

Дана 25.11.2011. године подносилац ове Пријаве од стране обезбеђења зграде ''Главни улаз'' био је приликом доласка на рад и повратка са паузе ''непријатно заустављан'' и према мом осећању ''крајње омаловажаван''. Ипак сам ја лице које је у седмој деценији живота, 1951. годиште сам…..

Када сам улазио у зграду после стављања картице лице из обезбеђења чије име не знам нападно ми се обратио речима: ''Брзо пролазите!''. Рекао сам му да је то моја ствар како ћу да идем и да не могу да трчим. Тада сам први пут поставио јавно питање ''о противпожарном аспекту тренутног блиндирања зграде''. Осорно ми је то лице рекло да је ''Тасићка рекла да то може!''

Овај Синдикат тврди да то не може и захтева тренутну деблокаду пролаза и слободу кретања људи. Не сме се пролаз затварати и онемогућавати слобода кретања. Јавно сам то рекао и многи су то чули.

Када сам се враћао са паузе исто лице ме је ''напало'' и арогантно ми је рекао''Ставите картицу'', на шта сам му рекао да ''нећу!''. Ипак сам то учинио, али је то лице картицу ставило на друго место. Гласно сам и тада рекао да преграде и запреке се не смеју стављати испред врата. Припрећено ми је тада и ''Ауторитетом'', на шта сам им рекао да и над ауторитетима постоји Закон о заштити од пожара и инспекциски органи који ће то морати да обезбеде, а на захтев радништва.

Скренуо сам пажњу том присутном обезбеђењу да сам ја порески службеник и да они не смеју да ме нападају и условљавају мој приступ радном месту.

Услед ових шиканирања од стране бруталног и некоректног обезбеђења цео дан сам ''избачен из строја''. Питам се ко то сме да нас малтретира и условљава некаквим препрекама приступ нашим радним местима. И до сада су имали сва средства ''евидентирања и шпијунаже'' на располагању, али је то рађено ''у рукавицама и добровољно'', а сада је кренуо ''варварски напад на достојанство пореских службеника''.

Слика улаза У ПОСЛОВНУ ЗГРАДУ је чист ''ТОР И ОБОР'' И ''ВРАТАНЦА ОБОРА'' СУ ЗАПРАВО ТРЕНУТНЕ ПРЕПРЕКЕ. Е ТУ ЈЕ ПОНИЖЕЊЕ ПОРЕСКИХ СЛУЖБЕНИКА.''

Ево неколико слика које илуструју тренутна осећања запослених у Пореској управи Центала, 

 
С напоменом да је овај логор на Црвеном Крсту у Нишу био хуманији јер је имао барем двориште, док у пословној згради Пореске управе се не може користити ни пратеће бетонско мало двориште! Кербери нападају уплашене жене пушаче код врата и не дају им да буду на ваздуху ни минут. Деру се: Улазите, улазите иначе следе вам санкције..Констатује се да нема ни једног балкона у поменутој згради тако да се ради о тоталној грађевинској конзерви у којој их малтретирају  лица која чак и нису радници Пореске управе... 
Логор Црвени Крст у Нишу је имао двориште по коме су затвореници могли излазити, а дана 25.11.2011. године то елементарно право запосленима у поменутој институцији је де факто ускраћено!!!
Ми нисмо овце у тору

Ми смо слуге Народа и Републике Србије

Схватите то већ једном!

С поштовањем,

У Београду 25.11.2011. године

Повереник,

Зоран Михаилов Писковић с.р.




3 коментара:

  1. Sa http://www.facebook.com/tatjana.djordjevic3?ref=ts
    читамо следеће:
    DrTatjana Djordjevic
    Ne pravi kompromis sa zlom.
    Свиђа ми се · · Подели · пре 6 ч. преко мобилног ·

    18 особа/е каже да им се ово свиђа
    1 дељење
    Dragana Jovanovic ni ja!
    пре 6 ч. · Свиђа ми се
    Shalom Sara Alona nikad
    пре 6 ч. · Свиђа ми се
    Gordana Čebinac I u zlu ima dobrog. Tako Otac uci decu svoju:-)
    пре 5 ч. · Свиђа ми се
    DrTatjana Djordjevic U zlu nema dobrog, to je jing-jang filozofija. A apostol Boziji Pavle uci da Bog izvodi sve na dobro, onima koji Boga ljube.
    пре 4 ч. · Свиђа ми се · 1
    Shalom Sara Alona NIKAD U ZLU NE MOZE BITI DOBROG.TO JE DJAVOLJA PREVARA.AMIN
    пре 4 ч. · Свиђа ми се · 3
    Ivan Protic dobro je konstanta,a zlo je nastalo luciferovim padom.
    пре 4 ч. · Свиђа ми се · 1

    ОдговориИзбриши
  2. Потом је речено и следеће:
    http://www.facebook.com/tatjana.djordjevic3?ref=ts
    DrTatjana Djordjevic
    Niko nije uspeo zarobiti vetar, a jos manje moze zarobiti Duh Sveti, jer On dise gde hoce.
    Свиђа ми се · · Подели · пре 5 ч. преко мобилног ·

    22 особа/е каже да им се ово свиђа
    Ivan Protic svaki greh ce se oprostiti ljudima,cak i hula na oca i sina,ali hula na duha svetog nece se oprostiti ljudima..
    пре 4 ч. · Свиђа ми се · 3
    DrTatjana Djordjevic
    Hristos caruje, our KING YAHSHUA! Amin+, HalleluYAH!
    Свиђа ми се · · Подели · пре 3 ч. преко мобилног ·

    11 особа/е каже да им се ово свиђа
    Tov Ajshalom Amin+
    пре 3 ч. · Свиђа ми се

    ОдговориИзбриши
  3. BOŽLA REČ RUKOVODSTVU:
    И ви господари, тако исто чините њима, без претње; јер знате да је и њихов и ваш господар на небесима, и да он не гледа ко је ко. (Ефесцима 6:9)
    Господари, чините робовима што је право, знајући да и ви имате господара на небу. (Колошанима 4:1)
    БОЖЈА РЕЧ НАМА СЛУГАМА И РОБОВИМА:
    и који хоће да буде међу вама први, нека вам буде слуга - (Матеј 20:27)
    А највећи између вас да вам буде слуга. (Матеј 23:11)
    И седе, дозва дванаесторицу и рече им: Који хоће да буде први, мора бити последњи од свију и свима слуга. (Марко 9:35)
    и ко хоће први да буде међу вама, нека буде свима слуга. (Марко 10:44)
    А онај слуга који зна вољу господара свога, али није спремио или учинио по вољи његовој, биће много бијен. (Лука 12:47)
    Ниједан слуга не може служити два господара; јер или ће на једнога мрзити, а другога љубити, или ће се једног држати, а другог презирати. Не можете служити Богу и мамони. (Лука 16:13)
    Али ви немојте тако; него највећи међу вама нека буде као најмлађи, и старешина као слуга. (Лука 22:26)
    Јер који је већи, који је за трпезом или који служи? Није ли онај за трпезом? А ја сам међу вама као слуга. (Лука 22:27)
    Ко мени служи, за мном нека иде, и где сам ја, онде ће бити и слуга мој. Ко мени служи, тога ће Отац поштовати. (Јован 12:26)
    Заиста, заиста, кажем вам: Није слуга већи од господара свога, нити је посланик већи од онога који га је послао. (Јован 13:16)
    Више вас не називам слугама, јер слуга не зна шта ради његов господар; него вас назвах пријатељима, јер вам казах све што чух од Оца свога. (Јован 15:15)
    Сетите се речи коју вам рекох: Није слуга већи од господара свога. Ако су мене гонили, и вас ће гонити; ако су моју реч одржали, и вашу ће одржати. (Јован 15:20)
    А Симон Петар имаше мач, па га извади, удари слугу првосвештеникова и одсече му десно ухо. А слуга се звао Малх. (Јован 18:10)
    Павле, слуга Христа Исуса,позвани апостол, изабран за еванђеље Божје, (Римљанима 1:1)
    Јер је слуга Божји теби за добро. Ако ли зло чиниш, бој се! Јер не носи узалуд мача. Божји је слуга, да казни онога који зло чини. (Римљанима 13:4)
    Мислим, наиме: Христос је био слуга обрезаних истине ради Божје, да утврди оцевима дана обећања, (Римљанима 15:8)
    да будем слуга Христа Исуса за незнабошце, који као свештеник служи еванђељу Божјем, да буду незнабошци принос угодан (и) освећен Духом светим. (Римљанима 15:16)
    Зар ја сад људе гледам да задобијем или Бога? Или гледам људима да угодим? Кад бих још људима угађао, Христов слуга не бих био! (Галатима 1:10)
    Ако би се, пак, тражећи да се оправдамо у Христу, и сами нашли као грешници, је ли онда Христос слуга греху? Боже сачувај! (Галатима 2:17)

    ОдговориИзбриши